Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Er akkuratt ferdig med studiene. Det har krevd mye av meg, og jeg har stått på masse for å få et godt resultat. Samboeren min gitt meg lite støtte når jeg har trengt det, sånn i forhold til å ta seg av mitt barn.. bare en liten time avlasning i ny og ne hadde vært til stor hjelp. Og nå får jeg høre av medstudenter at de har fått flotte gaver av mannen sin!! Diamantringer og det er ikke måte på... Jeg ble bedt på middag, men det var det samme vanlige, sånn som vi koser oss ellers. Jeg hadde satt pris på noe ekstra jeg og.. men nei:( Jeg er så skuffa... Føler jeg fortjener bedre
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Jeg hadde ikke kommet på å forvente noe i studieavslutningsgave.... Kanskje jeg bør føle meg såra og vonbråten også, men det gjør jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 eeeee ja ???? Du er ikke en smule bortskjemt?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Hvordan skulle han vite at dine medstudenter får diamantringer? Jeg har studert også, men hverken jeg eller mine "medstudiner" fikk gaver av noen da vi var ferdige.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Jeg hadde nok blitt skuffet jeg også.. Hva med å gi han et hint da?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 BUHU! Stakkars deg!! Er dette virkelig noe å lage en issue av?!?! Ikke alle menn tenker slik som oss kvinner. Har du sagt til han rett ut at du forventer deg noe? Han er sikkert som de fleste andre menn, han har rett og slett ikke tenkt på det! Tviler på at det ligger noe mer bak enn det! Kom over det! Du er voksen!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Nytt for meg at man får gave når man er ferdig med studier.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Hmmmmm.....Jeg har aldri vist at det var vanlig med gaver når man avsluttet studiene?? Jeg fikk ingenting jeg - og forventet ingenting heller! Kom hjem fra eksamen dønn sliten og lekte med ungene mens mannen laget den vanlige hverdagsmiddagen. Altså var den en helt vanlig dag her i heimen:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 Du burde være mye mer skuffet over å ha fått barn med en mann som ikke tar seg av barnet sitt. Å få gave ved endte studier hadde jeg aldri tenkt på engang. Jeg hadde aldri kommet på å gi han noen gave ved en slik anledning.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 Hva med å være takknemlig for at du ble bedt på middag, det hørtes da koselig ut:-) Men det var vel ikke bra nok for deg, her må det diamanter til for at du føler deg verdsatt. Dette må vel være et forumtroll, for en høyt utdannet kvinne kan umulig være så dum i hodet sitt (?)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #11 Skrevet 10. juni 2010 Nei han tenker nok ikke på det.... Men jeg mener han burde ha gitt meg noe... Hadde ikke trengt å være diamantring da!!! Men jeg mener, litt ektra kos, noen gode ord, litt massasje, ett eller annet ekstra. For å vise at han er stolt av meg... Jeg føler han bare er opptatt av seg selv, og ikke ser meg:( HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #12 Skrevet 10. juni 2010 Det virker ikke som om det er hennes samboers barn sånn som hun beskriver det. Lurer på om hun ba ham om hjelp, eller om han bare skulle tenke seg til det også? Det er egentlig en tankeleser HI vil ha, ikke en kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #13 Skrevet 10. juni 2010 Teeeeite folk her inneeeeeee!!! JEG skjønner godt at du ble skuffet. Men det er ikke noe å bli sint på mannen din for. Men du kan jo alltids hinte litt..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #14 Skrevet 10. juni 2010 Virker ikke som om dere kommuniserer så godt. Hvorfor er dere sammen?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #15 Skrevet 10. juni 2010 Du ble jo bedt på middag!!!!! Er ikke det noe ekstra da? Snakk om å være selvsentrert
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #16 Skrevet 10. juni 2010 Han er sikkert kjempestolt av deg! Men menn er forskjellige fra oss, han tenker rett å slett ikke sånn! Da må DU heller fortelle HAN hva du forventer!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #17 Skrevet 10. juni 2010 Jeg synes ikke et er en selvfølge å få en gave når man er ferdig med utdannelsen sin. Men det er lov til å være skuffet. Jeg hadde vært mye mere skuffet om jeg ikke hadde fått støtte og hjelp til å ta meg av barnet mitt ellers under utdannelse. Da hadde jeg blitt kjempe sur! Kan du ikke påskjønne deg noe ekstra belønning selv da.? Kjøpe deg noe du har lyst på.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #18 Skrevet 10. juni 2010 Makan til høye forventninger da:) Litt overfladisk, virker det som:) Har aldri fått eller forventet gave engang da jeg var ferdig med min utdannelse. (Og den var lang)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #19 Skrevet 10. juni 2010 Sutrekjerring! Du er vel sånn som sitter og venter på at noen skal huske på bursdagen din og ditten og datten og vite hva du egentlig mener når du sier det motsatte også? Ufordragelige typer! "Alle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg! Bu-huu ((" Er du glad i samboeren din, eller skal han bare være der for å skryte av deg, ta vare på deg og gi deg gaver?
-Hengebuksvinet- Skrevet 10. juni 2010 #20 Skrevet 10. juni 2010 Tuller du? Da jeg studerte var jeg heller takknemlig, siden mannen min da tok den største forsørgelsesbyrden. Det er jo ren luksus å kunne studere etter at man har fått barn, og noe jeg trodde var umulig i mitt første forhold. Tak heller pent for middagen, og ikke vær så opptatt av hva du ikke får. Tror vi jenter har en tendens til å lage problemer av ganske mye
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #21 Skrevet 10. juni 2010 Hehehehehehe tror kanskje livet har flere overraskelser på lur til deg. Du skjønner,livet er urettferdig. Andre får gaver selv om ikke du gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå