Gå til innhold

Har du noen gang prøvd narkotika?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og om noen spør om du har det,svarer du ærlig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har røykt en del hasj i ungdommen. Ville nok svart ærlig til de aller fleste, hvis de spurte direkte. Men usikker på hva jeg skal si til ungene når de blir større, hvis de spør.

Skrevet

Jeg kan vel egentlig svare både ja og nei på det spørsmålet, har prøvd å røyke hasj 1 gang, fikk ingen virkning, det sies at man ikke får virkning første gang.

Nei, jeg svarer ikke at jeg har prøvd hasj, spørs jo selvfølgelig hvem som spør. Mannen har jeg fortalt det til, men jeg ser ikke poenget med å fortelle det til ungene eller folk jeg har lite med å gjøre, selv om de hadde spurt.

Skrevet

Har aldri prøvd narkotika, og jeg svarer ærlig nei på spsm om jeg har prøvd narkotika:-)

Skrevet

Jeg har "prøvd" å røyke hasj i den forstand at jeg var søplefull på en fest og ba om et trekk av røyken til han som satt ved siden av. Men når han sa hva det var kasta jeg røyken i askebegeret og dro hjem.

Jeg har gjort mye dumt i mitt liv, men narkotika har jeg alltid holdt meg unna, om du trekker fra den ufrivillige gangen

Skrevet

Ja og ja. (med unntak)

Skrevet

Ja,jeg har prøvd narkotika,dvs at jeg har brukt det..Brukte det meste i ca tre år,alt utenom heroin gikk i årene mine..

Er mange år siden jeg sluttet,er ikke noe jeg akkurat er stolt over,men samtidig så har det gjort meg til den jeg er i dag.Og den er jeg fornøyd med;)

Om det skulle bli snakk om noe slikt,ville jeg vært så ærlig som jeg hadde følt at jeg måtte.Er ikke alle som har noe med det,og de som trenger å vite det,vet det.

Skrevet

Samme som 22:14 med meg. Det er et tilbakelagt kapittel, og jeg svarer ikke ærlig om noen spør om jeg har prøvd...

Skrevet

Røykt hasj og marihuana noen ganger. Svarer ærlig når folk spør.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Nei, aldri. Og svarer ærlig på det.

Skrevet

Ja, men ikke alltid jeg svarer ærlig på det, kommer helt an på i hvilken setting jeg blir spurt og personen som spør.

Hasj, kola, e for det meste. Aldri rørt etter jeg fikk barn

Skrevet

Har røykt marihuana og hasj noen ganger, og svarer ærlig om noen spør.

Skrevet

ja, hasj , amfetamin og ectasy. Svarer vel ikke alltid ærlig, spørs hvem som spør. Og er ikke noe man forteller på feks jobb (konservativ jobb), samt synes ikke alle trenger å vite hva jeg har holdt på med i ungdommen. Tilbakelagt kapittel. Jeg angrer på noe.

Skrevet

Har fått morfin på sykehus og siden morfin er et narkotikum så må jeg svare: Ja, jeg har prøvd narkotika

Skrevet

Ja da jeg var 15 så prøvde jeg litt hasj. svarer ærlig om noen spør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...