Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 lurer jeg også på.. babyen min er 4 mnd, og jeg pleier å holde henne på fanget mens "hun" sitter..Er det farlig?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 helsesøster sa at de kunne sitte hvis de satt støttet opp, f.eks på fanget. Å sitte selv på gulvet eller i stol, så bør de ha satt seg opp selv. Vår var 8 mnd
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 På fanget kan de sitte så lenge de holder kroppen sin oppe selv. At du støtte balansen er greit. De skal helst ikke settes med ryggstøtte før de kan sitte selv,og ikke fritt på gulvet e.l. før de setter seg opp selv. Meeen, her syndes det mye, og det må jeg si jeg skjønner godt. Gutten min f.eks bare skrek og skrek i dypvogna. Han ville opp og se, så jeg byttet til sportsvogn da han var knappe 4 måneder. Da ble det fart på trilleturene igjen, og han koste seg. Nå skal det sies at sportsvognen kunne legges nesten helt ned... men, jeg var altså ikke så nøye på det :.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå