Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Nå har jeg fått meg ny jobb i barnehage, og har vært der i tre dager. Trives som plommen i egget, og har supre kolleger! Så er jeg alenemamma da for to skjønne barn på 3 og 6 år, og nå kaster eldstemann opp.. Jeg kan jo ikke sende han i barnehagen i morra, har ingen barnevakt, og føler det er bare teit og flaut å ringe fjerde dagen og si at jeg ikke kan komme pga syke barn.. Det føles fælt... Trenger noen støttende ord, jeg gruer meg noe voldsomt til å ringe i morra tidlig...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 For det første. Ring nå i kveld, så styrer har sjangs til å få inn noen andre. For det andre : Unger blir syke, og sånn er det bare. Tror nok de i bhg av alle skjønner det.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 vet åssen du føler det. selv om jeg har vært ansatt i snart 2 år, hater jeg å ringe å si jeg ikke kommer. men er ikke sikkert han er syk imorgen da, kan jo være noe han har spist og ikke smittsom omgangssyke. Lov å håpe;-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Ikke ring styrer i kveld med mindre han/hun har sagt at det er greit med jobbbrelaterte telefoner på fritiden. Jeg er ped.leder i en barnehage, og hverken jeg, styrer eller de andre ped.lederne liker å få slike telefoner om kvelden. Hva skal styreren gjøre med dette over klokken ni om kvelden? Du ringer så tidlig som mulig i morgen tidlig. Og ta det helt med ro, alle barn blir syke, de forstår det nok de som jobber i barnehage:-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har prøvd å ringe, men kom ikke gjennom, og nå føler jeg det begynner å bli seint.. Tror ikke det er noe han har spist, det var 3 andre fra hans barnehage som ble sendt hjem med spysyka..( Det er heller ikke lov å sende i barnehagen når barna har kasta opp eller hatt diarè, vi har jo denne gylne 48-timers regelen da:( Herlighet som jeg gruer meg.. Skal hvertfall stå opp og ringe klokka sju i morra, jeg skal egentlig begynne åtte, men håper de får inn folk..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Hva skal styrer gjøre med det ? Jeg er selg daglig leder i en passe stor bedrift, og tro meg. Det er alltid en fordel å vite om fravær tidlig. Får jeg vite det dagen før, er det mye lettere å dekke inn sykefravær. Veldig få kan jobbe på to timers varsel... Mulig det ikke er så møye å dekke inn sykefravær i bhg da men ?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Det er forskjell på å vite det dagen før og etter klokken ni om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Nå kaster jeg opp også, så da er det neppe noe matallergi... Må nok bare ringe i morra samme hvor fælt det er...(((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå