M+J Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 har hatt det? og bebien har snudt seg etterpå? har helt angst for setefødsel :s :S det skjer bare ikke
Gjest Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg er 29 uker og min baby ligger med rumpa ned.. Jm var ikke bekymra over det. Han har ennå god tid på å snu seg.. Hun ville sjekke leie igjen i uke 34-35 (om jeg ikke husker helt feil)
Gjest Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Heia Jeg hadde seteleie, så tverrleie i uke 34. Og i uke 37 var det hodeleie og festet. Så ikke bekymre deg du. Jeg merket ikke engang at hun snudde seg.
Corneliuss Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Heisann! Uke 30 er veldig tidlig. Legen og JM min gidder knapt å kjenne en gang. Det er ikke før i uke 35-36 de blir opptatt av det. Tidspunktet de snur seg og hvor tidlig fosteret fester seg kommer ann på hvor god plass de har i magen. Det er visst bare 3% som kommer i seteleie når man faktisk føder så sannsynligheten er liten. Jeg er uke 32 og jenta mi kravler rundt hele tiden. Sparker opp i ribbeina det ene øyeblikket, mens jeg får en spark i blæra neste time. Prøv å ikke bruke så mye energi på dette ennå. Om en måneds tid så kan du heller begynne å tenke på det dersom det skulle bli et problem. Er ikke alt vi kan styre og kan jo ikke bekymre oss for alt som KAN gå galt (selv om det er lett å falle i fellen... =O)). Lykke til - tipper det kommer til å gå helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå