Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge før termin mener jeg..?

Og når begynner dere å gjøre klar senga, stellebord ol?

Gleder meg til å ordne i stand, har jo handlet inn det meste, men det ligger bare å venter;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sharazi
Skrevet

Hadde senga redd opp 6 uker før termin jeg! :) Hehe.. Klarte bare ikke å vente lengre... Nå er det under 1 uke igjen og den står fremdeles fin og oppredd! Stellebordet var på plass forrige uke.

Som du forstår, så var jeg tidlig ute. Jeg angret litt når jeg gikk ut i permisjon, for da hadde jeg ingenting å gjøre! Ta det viktigste først, så fortsetter du sånn litt etter litt.

Skrevet

Hehe jeg har 12 uker igjen og har lyst å begynne nå jeg! hehe:P

Er sykemeldt 100% så har hatt plenty av tid til å handle inn så nå er alt på plass og jeg GLEDER meg til jeg kan begynne å vaske klær ol, men det er jo litt tidlig ennå ja:P

Måtte bare høre når dere begynte, så kan jeg jo glede meg... :)

Skrevet

hehehe jeg var også veldig klar rund 10 uker men klarte å drøye det litt. Nå mellom 7 og 6 uker så fikk jeg forvasler om at kanskje babyen kommer før så da var det bare å slippe meg løs. Har vasket absolutt alt. Bagen er pakket klar siden jeg "frykter" at lillemann får det travelt. hehehe Det var faktisk veldig kjekt å få lov å begynne på det. Koselig å legge sammen fint babytøy i skapet til junior. Snart snart skal dette tas i bruk :-D

Skrevet

Jeg har 7 uker igjen, og har vasket babyklær nå. Veldig koselig å gjøre klart litt nå og da. Og man vet jo aldri hvordan form man vil være i de siste ukene, eller om den lille kanskje kommer før termin :)

Stellebordet er også snart klart. Har sengen og litt annet igjen.

Gleder meg veldig til det lille nurket kommer!

Skrevet

Har vasket etterhvert som jeg har kjøpt, arvet, funnet frem gammelt.

Skrevet

Har to uker igjen, og har vasket tøyet Skal sette opp seng i løpet av neste uker tenker jeg. Er barn nummer to som kommer, så stresser ikke:-)

Skrevet

Jeg har begynt å sotere og vaske nå.

Har 5 uker igjen til termin.

Skrevet

Vasket klær tidlig, men holdt også på med flytting så det var en sant kaos en stund. Nå er jeg 38+3 og mangler kun å få sydd sengetøyet (min mor insisterte, men lurer på om det blir ferdig). Fødebagen er nå klar, men finner stadig mer ting å putte i den.

Hjelpes der blir det mye skrot ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...