Venter tvillinger Januar13 Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 har skikkelig vondt i ryggen.. Har bobblebad her hjemme og lyst og sette meg oppi der med bobbler.. men så sier noe at det ikke er bra for den lille?? Noen meninger her ute??
kajago*Fødeklar* Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Jeg hørte med legen min om dette, og fikk beskjed om hoppe i boblebadet uten bobler Det hadde visst noe med å gjøre med alle bakteriene i dysene å gjøre.. Der vil jeg nok tro det samler seg en god del selv om en er flink til å rense. Så du får nok ta et bad uten bobler. Godt å bare sitte i varmt vann når du har vondt i ryggen også! Håper du blir bedre
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2010 Filler`n og... Savner og ligge oppi der med bobbler.. Og nå hadde det vært utrolig godt men.. klare meg ute da...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 dette fikk jeg beskjed om oxo:)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2010 hørte ei sa at man kunne så lenge ikke slimproppen ikke hadde gått.. hadde den ikke det så var det bare og bruke bobbler... Men jeg holder meg unna bobbler for og være helt sikker.. Vet ikke om slimproppen har gått el
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Jeg fikk beskjed om at det er ok å bruke bobler om du renser det for hver gang. Bruker spesielle rensetabletter etter hvert bruk, som desinfiserer kar og dyser. Men har bare bobler i noen minutter for jeg blir helt ør i hodet av duringen. Lyden kan være irriterende for babyen men lyden er ikke skadelig. Men passer meg for å ikke bruke for varmt vann. Gjorde det en gang og svimte nesten av....
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2010 hvor får en kjøpt slike rensetabletter?? Bare spyler hardt i den rense greia her vi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå