Gå til innhold

Dere rundt 36 uker; hva er SF-målet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har hun plutselig vokst seg ut av det grönne feltet.Er i dag 36+1, og målet er på 36 cm...

Litt redd jeg får en "giga-unge"... hehe...

Deres mål da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

på 35+5 var det 34 :)

Skrevet

35+4 var det 34cm. Jenta er estimert godt over gjennomsnittet selv om SF-mål har lagt på eller rett over den røde streken hele tiden.

Har en venninne som la på seg 30kg og hadde skyhøye SF-mål, fikk en datter på 2700g. Så ikke nødvendigvis noen sammenheng der :)

Skrevet

var hos jm forrige uke på 36ukers dagen og da viste målet 32cm her

Skrevet

var på kontroll i går 36+4, og hadde sf mål på hele 40 cm. hadde vokst 3 cm på 1,5 uke. så ble sendt på ul, gutten var litt større enn gjennomsnitte, men ikke veldig mye.

Skrevet

Ok, godt å höre at det ikke nödvendigvis er ensbetydende med en svæææær baby, da... Men JM trodde denne babye ble större en storesöster, som var 3330g. Synes det var nok, jeg :)

Skrevet

Jeg var hos jordmor i dag, er 36+4. SF-målet var på 34 cm. Blir litt overrasket når jeg leser dere andres sf-mål, det er jo i samme leia som meg! :-) Jeg får nemlig høre hele tiden at jeg er "SÅ svær, venter du tvillinger, er du på overtid nå" og andre kommentarer jeg er drittlei av.... Så nå ble jeg glad :-) (Selv om jordmor har sagt hele tiden at jeg følger kurven min, så er det litt sårt å få sånne kommentarer)

Jordmor sa forsåvidt at jeg har mye fostervann (det hadde jeg med førstemann også, og fikk høre hele svangerskapet da også at jeg var svær) og at babyen ikke kjentes så stor ut, omtrent samme som nr. 1, som var 3398 og 48 cm. Hurra :-)

Skrevet

Det "rare" er at jeg ser ikke stor ut i det hele tatt. Gått opp 11 kg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...