Gå til innhold

Når testet dere positivt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg testet positivt den dagen jeg ventet mens, 1. juni. Hadde første dag i siste mens 4. mai. Har foreløpig termin 10. feb. og har egentlig bare lyst til å rope det ut til alle og enhver, men prøver å holde meg litt til.... Er så glad!

Annonse

Jeg testet positivt 9 juni. Første dag i siste menstruasjon 8. mai.

Prøvde dagen etter forventet mens. men da ble det negativ test.

Hadde tester fra Billigetester.no som var over et år gammelt. Tok veldig lang til før de viste noe positivt. Og da den endeli gjorde det var den VELDIG svak! Kjøpte en digital dagen etterpå og den viste GRAVID med en gang :)

Testet positivt 10 juni.. Siste mens 13 mai.. Vet ikke helt syklus ettersom jeg hadde en SA 15 april. Prøvde meg på en test en uke før, men den var negativ. Testet med billigtest, svak strek, men digitalen senere viste GRAVID. Glad, glad, GLAD!! Termin 19 feb 2011. Håper spira sitter hele veien;)

Annonse

Testet positivt på tirsdag (15. juni), hele fem dager før jeg egentlig skulle ha mensen (måtte ta en test til i dag for å være helt sikker!) men har ganske korte sykluser og visste det snart var to uker siden eggløsning. Har vært helt sikker på at jeg var gravid denne gangen (symptomer jeg hadde forrige gang som jeg helt hadde glemt og som plutselig var der igjen) og det stemte!

testet positivt 10 juni, forrige mens var 5 mai.... sluttet på pillen i april, så vet ikke helt hvordan syklusen min er ;) tok nesten en uke etter "forventet" mens før jeg testet positivt, hadde da allerede tatt 3 negative tester, og trodde bare jeg var sein!! var en kjekk overaskelse!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...