Gå til innhold

Når testet dere positivt?


L+P=E <3

Anbefalte innlegg

Når testet dere positivt?

 

Jeg testet positivt fredag 4.juni (siste mens: 3.mai 2010, 30 dagers sykluser). Tok en digitaltest på morgenen og en vanlig test senere på dagen - ikke noe tvil - GRAVID! Kunne ikke tro det, svever på en rosa sky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet positivt den dagen jeg ventet mensen. Jeg prøvde en uke tidligere, men det var nok for tidlig.

Men - YES - er gravid, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet positivt 28 mai. Første dag siste blødning (SA) 4. mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet psitivt den 27 mai, og svak den 24 mai.. siste mens dag den 3 mai=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt den dagen jeg ventet mens, 1. juni. Hadde første dag i siste mens 4. mai. Har foreløpig termin 10. feb. og har egentlig bare lyst til å rope det ut til alle og enhver, men prøver å holde meg litt til.... Er så glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt mandag 7Juni (syklus på 33dager, sist mens 3.Mai), tok en test fredag 4Juni men den var det bare såvitt antydninger til noe så jeg tenkte det ikke var noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 9 juni. Første dag i siste menstruasjon 8. mai.

Prøvde dagen etter forventet mens. men da ble det negativ test.

Hadde tester fra Billigetester.no som var over et år gammelt. Tok veldig lang til før de viste noe positivt. Og da den endeli gjorde det var den VELDIG svak! Kjøpte en digital dagen etterpå og den viste GRAVID med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt 10 juni.. Siste mens 13 mai.. Vet ikke helt syklus ettersom jeg hadde en SA 15 april. Prøvde meg på en test en uke før, men den var negativ. Testet med billigtest, svak strek, men digitalen senere viste GRAVID. Glad, glad, GLAD!! Termin 19 feb 2011. Håper spira sitter hele veien;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt søndag 13 juni. Første dag i siste mens var 28 april. Testet fire dager etter IKM, men den var negativ. Ventet egentlig bare på mens, men den kom aldri! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt torsdag 10 juni :) Siste mens var 11 mai om jeg ikke husker helt feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt på ikm i dag og er så glaaaaad!!!! Er uggen og trøtt, trøttere, trøttest, så har hatt mistanke en ukes tid, men holdt meg i testeskinnet da jeg vet det ikke nytter å teste for tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megogmittfrø

Testet svakt positivt 21 mai og litt sterkere 24 mai 24 mai var dag for forventet mens siste mens var 26 aprill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt på tirsdag (15. juni), hele fem dager før jeg egentlig skulle ha mensen (måtte ta en test til i dag for å være helt sikker!) men har ganske korte sykluser og visste det snart var to uker siden eggløsning. Har vært helt sikker på at jeg var gravid denne gangen (symptomer jeg hadde forrige gang som jeg helt hadde glemt og som plutselig var der igjen) og det stemte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet positivt 10 juni, forrige mens var 5 mai.... sluttet på pillen i april, så vet ikke helt hvordan syklusen min er ;) tok nesten en uke etter "forventet" mens før jeg testet positivt, hadde da allerede tatt 3 negative tester, og trodde bare jeg var sein!! var en kjekk overaskelse!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet også på pillen i april og da fikk jeg sen mens i mai (etter 5 uker). Trodde den var enda senere i juni, men fant ut at jeg var gravid :) Testet positivt torsdag 17.juni, forrige mens 7.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...