mammamus Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Har forsøkt et par ganger, lagt ut på nett, avertert i avisa, men ikke særlig respons. Er for ille å kaste det synes jeg. Skulle tro det var noen som hadde bruk for slike ting til en rimelig penge????
*Askepott og hjelperene * Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Hva skal du selge da? kansje jeg er intr Er på jakt etter en billig vogn
Malin G. Spann Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har lagt ut alt barneutstyret våres på finn og det ble solgt med en gang. Jeg fikk ganske bra pris for det også!
mamma >to gull Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Askepott og hjelperne:hva slags vogn vil du ha da?Jeg har en Emmaljunga vogn m/bag og sportsdel som jeg skal kvitte meg med om du er intr.:-)
*Askepott og hjelperene * Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Hadde tenkt meg en sportsvogn,så da er det nok ikke av intr. Men legger du det ut på finn.no så får du solgt det
Fire småtroll Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Avhenger faktisk av hvor du bor i landet.. Jeg har lagt ut flere ting på Finn som ikke har blitt solgt (bor i liten by på sørlandet). Har da kjørt tingene til min søster på østlandet og lagt de ut på nytt, de har blitt solgt samme dag og jeg kunne sikkert solgt hver ting minst 10 ganger, fikk tonnevis av telefoner. Solgte to vogner og en lekegrind på denne måten, overpriset heller ikke (2 år gammel simo combi for 1000kr, 1,5 år gammel Teutonia mistral for 1500kr, sekskantet lekegrind for 500kr). Ingen her på sørlandet ville ha det, men telefonen ble rødglødende på østlandet og jeg angret på at jeg ikke satt høyere pris eller at de gikk til høysbydende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå