Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Fant egentlig akkurat ut det og måtte dele det med noen og samboeren min er vel ikke rette person å si det til... Selvfølgelig er det en av hans kompiser, som har et vanvittig glimt i øye, en flott kropp og en helt herlig humor. Han skal komme på besøk i helgen og jeg kjenner det kribler. Da er det ut på kranglingen og surmulingen til samboeren min og inn med latter, spøk og sene timer over glasset i mer eller mindre dype samtaler!! Kan lett forestille meg i hans armer, men det kommer jo ikke til å skje fordi jeg tror ikke at kompisen har fått med seg at jeg er en kvinne engang ;( Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få han ut av hode?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Så hvis han hadde fått med seg at du er kvinne, så hadde det skjedd noe? Koselig for samboeren din, da!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Nei,det var bare en måte å forklare hvor TOTALT uintresert han er i meg som en partner.. Samboeren min vet naturligvis ikke noe om dette, kanskje han legger merke til at jeg er i bedre humør når kompisen hans er hos oss, men jeg er som regel i godt humør når vi har gjester. Det er forøverig også min samboer...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Nyt følelsen da vel, har også vært betatt av andre. Det er ikke det samme som å være utro, men helt normalt:)!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 jeg var også betatt, nå er jeg forelsket i en annen mann, en aldeles herlig mann som jeg ikke klarer å få ut av hodet. Og det er ikke en kul følelse når man har barn og samboer. Håper ikke det går så langt hos deg, men hvis det kribler allerede er nok forelskelsen rundt hjørnet....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Det kan da krible uten at man vurderer å gå fra mann og barn, det ene utelukker ikke det andre;)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Vet du, du kommer til å bli betatt av flere senere i livet ditt også, men når alt kommer til alt så er det nok samboeren din du elsker og vil tilbringe resten av livet med. Gresset er alltid grønnere på andre siden og det er lett å la seg friste. Prøv å ikke forestill deg i armenen på kompisen og forestill deg heller i armene på samboeren din der du hører hjemme. Dette har skjedd med meg også før jeg møtte min nåværende samboer og det endte bare opp med å såre mange og at ting egentlig ble verre en hva det i utgangspunktet var. Min erfaring er iallefall å være forsikig med alkohol..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå