Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Hei. Noen her som har bleka tennene sine med laser? jeg har gjort det i dag og betalte nesten 4 tusen og di ble ikke så mye hvitere... noen av dere som vet om di blir hvitere ettervært??
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Det blir så hvitt det blir når du bleker med laser. Tror ikke du kan vente den helt store forskjellen hvis du ikke ser det nå. Noen får kjempebra resultat, mens andre synes det ikke så godt på. Hos oss anbefaler vi heller hjemmebleking, litt billigere, samt at man bare kan kjøpe blekesprøyter ved et seinere tidspunt. Da kan man holde på til man blir fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Oki. den var utrolig kjip. så mye penger å så lite å dårlig resultat Men går det ann å få kjøpt noe som man kan bare gjøre det hjemme? uten om å dra til tannlegen?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har ikke hørt om mange som har vært misfornøyde med den laserblekingen, men det var en som var det en gang. Da laget tannlegen blekeskinner til pasienten som han ikke trengte betale for. Måtte bare betale for sprøytene. Kanskje du gå høre med din tannlege om du ikke blir fornøyd? Nå kan det jo hende det blir litt hvitere, men vi pleier å ta før og etterbilder rett etterpå, så resultatet skal jo komme kjapt det.. Uten å gå til tannlegen så blir det vel slikt som selges i parfymerier (?), tv shop o.l. Men der har jeg null erfaring. Ellers får man kjøpt en tannkrem som skal være bra, opalescence heter den. Den skal rengjøre og fjerne fargestoffer som har festet seg på tennene. Kjipt du ikke ble fornøyd da.. =/
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Hvor får man kjøpt det? og hvor mye koster det?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Ja, jeg syns det så bra ut når jeg var inne, men når jeg kom ut i dagslyse ble det noe helt annent :/ Lyst til å klage men det vil jo ikke hjelpe, vil jeg tru. tannlegen min skulle ha samme pris for det. det blir ikke aktuelt for meg, blir for dyrt, så får nok bare dra ned på apoteket eller parfymeriet eller der di selger det da. Så blir det vel kjøp av den tannkremen du nevnte;) Men tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Prøv å klag, du har ingenting å tape. Jeg betalte 2600 for blekeskinne og full pakke med gele, og tennene ble akkurat så kritthvite som jeg ville ha dem. Er forjævlig at du måtte betale 4000 for noe du ikke er fornøyd med!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Jeg syns også du burde prøve deg på en liten klage altså. Trenger jo ikke dra ned å være sinna. Men forklare at du ikke ble fornøyd med resultatet. Hva kan dem gjøre for deg da? Refusjon eller lage skinner kan du jo foreslå. Mange vil jo gjerne beholde kundene sine da, så de burde strekke seg litt altså ) Men fikk du ingen info om dette?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 Ja det er mye penger, følte at jeg kasta pengene ut vinduet. har gule tenner så regna med et bra resultat, men nei ble ikke så mye bedere syns di er omtrent likegule:( Ja, ser ut som jeg ringer å klager på det, sant som du sier har ingen ting å tape på det.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 Krysser fingrene for deg, ei blekeskinne bør du få, det tar dem ti minutter å lage og er bare 20 gram gummi! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #11 Skrevet 10. juni 2010 Ja ei skinne burde du få! Men du anonyme over her: Det tar ikke 10 min. å lage! hehe
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #12 Skrevet 10. juni 2010 Nei ikke mer en det det sto på hjemme siden dems. så jo på før og etter bilder så regna med at tennene skulle bli hvite. dumme meg som sa jeg var fornøyd, men så jo fargen på tennene bedere når jeg kom ut i dagslys... når brillene ble tatt av og lyse ble slått på så ble det lysere. om du/dere skjønner hva jeg mener?!. Men vil abselutt klage... ble jo 1 times kjøring bort ditt også.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #13 Skrevet 10. juni 2010 Takk ) jeg vil ikke anbefalle noen å dra til dem å bleke isåfall. blir spennende og høre hva di sier på tlf i morgen
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #14 Skrevet 10. juni 2010 Joda, det tar ikke lange tida:) Ett minutt å ta avstøpning, helle gummi i ei form, tørke over natta, klippe til, og vips, så er den ferdig, skulle ikke være mye mer enn ti min. det;)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #15 Skrevet 10. juni 2010 Kanskje sånn dere lager skinner, men sånn lager ikke vi dem )
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #16 Skrevet 10. juni 2010 Hehe, har aldri laget ei jeg, bare bruker en;) Tok avtrykk, og henta den etter to dager, og regna med det var sånn den ble til. Men uansett, synes de kan koste på seg å gi ei skinne til ei som ikke ble fornøyd etter 4000 kroner:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #17 Skrevet 10. juni 2010 Hehe okey da ) Ja jeg syns også de burde lage en skinne til henne.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #18 Skrevet 10. juni 2010 Ser at det er en tannpleier/tannlege her. Har hvite tenner, men misfarget mellom tennene. Mulig å få det hvitt og fint?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #19 Skrevet 10. juni 2010 Jeg er bare sekretær. Men jeg tipper du bare må bestille deg en time til rens og puss. Se om tannlegen får pusset bort misfargningen. Spør om tannlegen har airflow. Veldig bra mot misfarginger. Veldig mange er fornøyde med den tannkremen, opalescence. Men jeg har ikke noen misfarginger selv så jeg har ingen personlig erfaring om denne tar dette. Limer inn en link så kan du jo lese litt om den: http://www.tsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/tsa/Products/611831
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #20 Skrevet 11. juni 2010 Ser ut til at jeg skal inn igjen håper di tar en behandling til, sånn at jeg får et kritthvit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå