Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Når man selger brukte klær på Finn, er det ikke vanlig at klærne kan brukes litt til da. Da mener jeg at de ikke kommer så stive at det ikke er fiber igjen, samt vasket 500 ganger. Kaster man ikke slike klær? Syns hvertfall man skal opplyse om dette da... Alle skriver meget fine merkeklær, pent brukt osv... Argh... hehe, men ska ikke kjøpe flere ganger da. Blitt lurt to ganger nå. Kanskje jeg er litt dum... hehe.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Helt enig. Jeg pleier ikke å selge på finn, men jeg gir endel til Fretex og da gir jeg alltid rene og hele klær. Det andre kaster jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Kjipt da. Jeg selger mye på Finn, men klær gir jeg vekk. Ville ikke kjøpt noe brukt heller, men jeg er kanskje litt kresen...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Syns det er litt stas å kjøpe brukte merkeklær jeg. Samt at jeg selger litt selv. Barna mine har gjerne 30 bukser, 30 gensre i hver størrelse. Rekker aldri bruke alt....Da er det ikke mye slitt. Syns det er dårlig gjort å selge utvaksa tøy!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Uff, så kjedelig at du har blitt lurt på denne måten. Det er noen mennesker som ikke eier skam i livet. Jeg har handlet litt klær på finn, og har vært veldig heldig med det jeg har kjøpt. Utslitte klær kastes eller gis bort!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Ja har vært heldig et par ganger også altså. Så må vel regne med litt svinn i ny og ned. HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Når jeg kjøper brukte klær på FINN som jeg ikke har sett selv, har jeg alltid som regel at jeg ikke betaler mer enn jeg har råd til å bli snytt for.. Kjøper aldri for mer enn 2-300 hvis de sendes usett i posten.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 var snakk om 600,- her, har råd til det da. men litt surt likevel.... Fikk også i dag pakke fra La redoute, den var det 15 hele, hele, fine, nye plagg i til 700,- Føltes bedre. Håper de holder seg fint.... Har ikke prøvd det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå