Gå til innhold

Billig og bra mobil abonoment??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peil?

Jeg vil helst ha et som en kan kjøpe billige tlf til også, da tlf mine ryker fort :)

Har netcom flexitalk nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.onecall.no :)

 

Jeg er kjempefornøyd ihvertfall, har folkepakka, betaler aldri mer enn 199,- i mnd..

Skrevet

Men får man med tlf de? Abonomentet ser ut som noe som passer meg bra ja :D takk!

Skrevet

Bruk en abonnementskalkulator inne på dinside.no. Der får du estimert hvilket abonnement som lønner seg i forhold til ditt bruk. Abonnementene med billige telefoner lønner seg ofte ikke. Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...