Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Noen som har peil? Jeg vil helst ha et som en kan kjøpe billige tlf til også, da tlf mine ryker fort Har netcom flexitalk nå.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 www.onecall.no Jeg er kjempefornøyd ihvertfall, har folkepakka, betaler aldri mer enn 199,- i mnd..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Men får man med tlf de? Abonomentet ser ut som noe som passer meg bra ja takk!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Bruk en abonnementskalkulator inne på dinside.no. Der får du estimert hvilket abonnement som lønner seg i forhold til ditt bruk. Abonnementene med billige telefoner lønner seg ofte ikke. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå