Gå til innhold

Noen som har studert gjennom sånt "studiesenter"...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det? Er et stykke til mitt nærmeste, men nesten så jeg vurderer allikevel. ikke så lysten på å være arbeidsledig uten noe fornuftig å gjøre hele høsten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her så fungerer det sånn at klassen sitter i et vanlig klasserom forran et stort lerret, foreleseren sitter et annet sted i landet, og foreleser via video på lerretet. Etter forelesningene er det mulighet til å stille spørsmål, så man kan prate sammen over video.

Har også tilgang til å se alle videoene på internett senere.

Skrevet

Å. stod at det var 3 samlinger av 3 timer i løpet av et semester bare. Men da er det sånn det er da..

Skrevet

Kan godt hende det er annerledes der du har tenkt å studere! :)

Men her er det på den måten, og det er forelesninger omtrent hver dag for de som tar høyskolestudier på fulltid..

Men det som du nevner er vel kanskje på deltid? Sånn at man har konsentrerte forelesninger i de samlingene..

Men det er sikkert ikke så mange studiepoeng om det kun er 9 timer forelesning pr semester?

Skrevet

Det er snakk om 15 studiepoeng... På deltid ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...