Gjest Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Hei hei Proppen min har gått for ca 3 dager siden, og i dag kom d litt blod... Er dette tegn på at noe er i gang? Hvor lang tid kan d ta..? Utålmodig, og 6 dager over:)
Iselilja Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Jeg hadde tegningsblødning på mandag, men sitter fortsatt her Hos de fleste jeg har snakket med har derimot fødselen startet innen få timer etter blødningen. Håper du er i gang! Lykke til
Iselilja Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Jeg tror fødselen starter kort tid etter tegningsblødning hos de fleste, altså. Sikkert bare jeg som har uflaks Siden du er på overtid allerede, kan du jo håpe på en hektisk natt! Jeg har fortsatt 9 dager til termin, men de to første har kommet hhv 5 og 9 dager før, så jeg begynte jo å håpe. Var egentlig helt kul og avslappet frem til blødningen, men tegningsblødning gjør jo at man får håpet opp. I følge min legevenninne går det sjelden flere dager fra tegningsblødning til fødselen starter. Tror det setter i gang snart for deg jeg! Masse lykke til
Gjest Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Får håpe du har rett:) Virker som at d kan være like rundt hjørnet for deg da siden du har fødd før tiden tidligere:) Skal krysse fingrene for oss! Jeg blir jo liksom sittende og kjenne etter i magen jeg nå da.. hehe. Skal til tøying hos jordmor i morgen, så får vel vite noe da:)
bondeknøl Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Jeg fikk beskjed fra legen på sjukehuset i dag om å komme inn på føden om jeg fikk blødning nå, men jeg skal bli satt igang på torsdag. Men om du er såpass lenge over, og proppen har gått så vil jeg tro det skjer ting snart! Masse masse lykke til! Kunne ønske det var meg...
Gjest Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Satt i gang på torsdag du ja:) Da vet du jo at d er kort tid igjen... Disse siste ukene har vært de verste i hele svangerskapet! Helt sykt hvor tregt tiden går når man er så nære!! Skulle vært motsatt:)
Iselilja Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Hvordan går det med deg? Har det skjedd noe i natt?
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Hei:) Jeg våknet litt innimellom av vonde tak (rier???) i natt, i tillegg kom de hver 10. min i et par timer i sted.. Men nå har jeg stått opp, spist, og kjenner INGENTING!!! Ikke vet jeg hvordan rier er, siden det re første gangen min:) Men de var så vonde at jeg ikke orka og prate, men klarte lett å puste:) Hvordan går det med deg da? Kjenner du noe?
Iselilja Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Det tar seg sikkert opp i løpet av dagen, kan være litt uregelmessig i starten. Jeg kjenner ingenting, får bare smøre meg med tålmodighet
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Jeg skal og tøye hos jordmor klokka 2 da... Så innen mandag MÅ han være ute altså Kjedelig om du må gå over termin nå med 3. mann med tanke på de to andre som kom før tiden:) DA blir d lange dager på deg da...
Iselilja Skrevet 11. juni 2010 #12 Skrevet 11. juni 2010 Lykke til på tøying! Min siste fødsel startet bare noen timer etter stripping hos jordmor. Denne gangen går jeg kun til kontroll hos lege (lang vei til jordmor), og legen gjør ikke slikt for å sette i gang fødselen, desverre. Regner med det blir helgebaby på deg:) Krysser fingrene!
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #13 Skrevet 11. juni 2010 Takk skal du ha! Spennende at det startet så raskt for deg etter tøying:) Håper det skjer her og! Leger kan sikkert ikke sånn vil jeg tro, eller så vil de sikkert ikke:( har inntrykk av at de vil minst mulig "inni der":)
bondeknøl Skrevet 11. juni 2010 #14 Skrevet 11. juni 2010 Hvordan går det?? kanskje det ble fødsel etter strippingen!? Lykke til i hvertfall, satse på helgebaby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå