Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Fatter ikke hva det kommer av. Har renset teppe, vasket, kikket overalt om noe kan ligge og mugge. Finner ikke ut av det. Noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Tja, hva kan det være da..Pass på så du ikke vasker med "sur"klut. Hvis du er gravid så er det en forklaring nok:-) Når jeg var gravid synes jeg det stinka av vaskerommet. Vi sjekket overalt og leide til slutt inn en rørlegger for å sjekke over alt. Mannen min var rimelig oppgitt for han kjennte ikke lukta..Rørleggeren sa at det ikke var noe i veien og synes ikke det luktet noe i huset i det hele tatt. Ja da, gravid og kvalm var jeg:-)hehe
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 har barna plukket en bukett blomster som inneholder prestekrager? Det kan nemlig lukte tåfis over hele rommet.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Ingen av delene, og alle kjenner den samme lukten. Tør ikke ha med gjester inn i det rommet lengre.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Veldig god idè, men det vet jeg at ikke lukter så lenge. En død mus vil for eksempel max lukte i to uker. Hi
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Har du malt en eller flere vegger i huset i den siste tiden? Vi gjorde det på ett rom for ca.14 dager siden, og der inne stinker det sur tåfis:( Kjøpte luktfri maling..heller god gammel malingslukt i stede for den sure lukta altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå