Gå til innhold

Ang. andre foreldre i BHG

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det sommerfest i bhg til barna mine og jeg gruet meg som vanlig. Jeg må alltid gå alene for mannen får ikke fri fra jobb og det er ganske krevende å være på slike ting alene med 2 små barn hvor det ene har spesielle behov og ikke alltid fungerer så i store forsamlinger eller uvante ting.

I dag gikk det så bra, er så lettet. Minstemann hadde heldigvis en god dag og jeg traff en utrolig hyggelig mor som jeg har pratet med et par ganger tidligere. Alle kjenner noen og er sosiale, men jeg synes det er så vanskelig å få kontakt med andre foreldre. All ære til denne hyggelige moren som reddet hele sommerfesten for meg og som gjorde at jeg slappet av med tanke på barna.

Synes at andre foreldre bør få en stor takk når de er så hyggelige i motsetning til slik det pleier være her inne med klaging og frustrasjon over andre foreldre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når noen skriver et innlegg om hvor forferdelig en mor oppførte seg i barnehagen skal alle analysere det og helst sende barnevernet på familien med en gang.

Når det kommer en fin kommentar om en flott mor så er det ingen som bryr seg....typisk dib.

Skrevet

Skjønner helt ærlig ikke hva du mener med hele innlegget? Tror du hun snakket med deg bare for å "redde deg" fordi hun syntes synd på deg? Skjønner at du er lettet over at det gikk fint på det sosiale plan, men hun snakket vel med deg fordi hun hadde lyst og fordi du sikkert er trivelig?:-)

Kanskje du skal forsøke å tenke litt hyggeligere om deg selv, så slipper du å grue deg sånn til neste gang..De aller aller fleste mennesker er hyggelige. Mange er sjenerte og gurer seg til å ta kontakt akkurat som deg! Du må aldri finne på å tro at folk "her inne" er "ordentlige" mennesker.. her er det bare slitne mødre som sitter og spyr ut edder og galle. De er nok snille og hyggelige i virkeligheten også.. En anonymknapp kan få frem det værte i en hver;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...