lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 som er laget på lenge. Lillemor elsker å se på det.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Gutta mine elsker det også. Så herlig unge som er med.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Hyggelig nok det, helt til far sa "Sov godt i Guds navn", da satte jeg kaffen i vrangstrupen første gang jeg så det. He he.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Sov godt i jesu navn! Eneste jeg ikke liker med dette programet....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Helt enig med dere andre her. Men plages ikke nevneverdig av at pappaen sier det på slutten.. sønnen på 4 elsker det programmet
Gidder ikke! Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Enig i at det er et fint program! Ble også litt paff da faren sa "god natt i jesu navn", og i dag da 3-åringen hadde sett barnetv spurte han om ikke jeg kunne si det samme når han skulle legge seg:oP Hahaha, jeg klarer ikke å synge med på sangene de få gangene jeg er i kirka, blir bare helt feil. Så da måtte jeg fram med forklaringer om tro og gud og jesus, allerede! Sov godt i jesu navn, artig.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Ja, det er bra. Og Fride er egentlig et veldig fint navn.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Ja nydelig. Linde også, som storesøster heter.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 Gutten min er ikke så interessert i det, han foretrekker Pocoyo... Men mammaen liker Fride på skipet veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå