Gå til innhold

Livredd for å bli gravid igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn født april -09, og er nå redd for at jeg er gravid igjen. Vi bruker prevansjon, men har en følelse av at den ikke virket den dagen, så jeg tok angrepille 1,5 dag etter, og er nå ordentlig redd for at den angrepillen ikke virket. Jeg har lyst på flere barn , men ikke enda bare. Tør heller ikke kjøpe noen test, så pysete som jeg er. Rett og slett livredd for å se en positiv test.. Aner ikke hva jeg skal gjøre, for jeg vil verken ta abort eller beholde akkurat nå...Får bare håpe mensen min er utsatt pga bekymringer. Godt at det finner et sted man kan få ut litt følelser. Jeg føler rett og slett at det er så mye styr med å måtte dra til lege og fortelle at jeg igjen er gravid men nå ønsker abort. Jeg er redd for hva hun vil tro om meg også....Huff huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går igjennom akkurat det samme som deg.. Jeg er også redd for å ta en test, for jeg kan ikke være gravid. Jeg vil ikke ta abort, men hvis jeg er gravid så tror jeg at jeg må. Sønnen min blir ett snart og til høsten skal jeg begynne på det siste året i bachelorgraden min, og samboeren min er student så vi har jo ikke altfor god råd. Og hivs det kommer en baby til må vi kjøpe ny bil for å ha plass til en søskenvogn og hundebur, vi må da ha ny vogn, nytt bilsete siden vi lånte forrige gang og litt mer småtteri. Jeg tenker også akkurat det samme som deg ang legen. Uff da, vi får vel ta en test vel? Når skulle du hatt mensen da?

Skrevet

Det samme her. Begynner å studere til høsten og jeg vil virkelig ikke ha en baby enda. Så jeg kommer jo til å ta abort. Det er bare det at jeg gruer meg så fælt og går rundt og bekymrer meg hele tiden. Vi har heller ikke god råd, og jeg må ha noen år til på meg før jeg får en ny. Jeg skulle hatt mensen sånn på dagen i går, så det er jo fortsatt noen dager da. Føler meg litt merkelig noen ganger, for jeg går rundt og kjenner på brystene og kjenner på magen om den begynner å bli hard. Herregud, helt idiotisk men sånn er det....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...