Gå til innhold

Er ikke folk redd for å bli gjenkjent her inne?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange skriver historier det er lett å kjenne seg igjen i, tror dere at dere er de eneste i omgangskretsen deres som bruker disse sidene?? Det kan feks være detaljerte innlegg om naboer, venninner, barnehagen, parforholdet osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke funnet noen kjente, men syns kanskje enkelte burde passe litt mer på ja...

Skrevet

Jeg har blitt det, skriver sjeldent noe personlig... Har kjent igjen noen her, men det er jo ikke akkurat nær vennekrets, dessuten så er jeg ikke en så velkjent person eller at folk klarer å kjenne meg igjen på det jeg skriver.

Skrevet

Har blitt gjenkjent her flere ganger, men så legger jeg ikke ut størrelsen på mannens penis eller nøyaktige beskrivelser av min egen avføring heller.

Skrevet

Jeg har ikke så mange venner, så har ikke så mange som kan kjenne meg igjen. Dessuten er jeg veldig åpen og ærlig uansett.

Det meste som jeg skriver her er ikke så hemmelig. Det er vel ikke så mange heller som går og husker hvem som skrev hva? Eller er jeg helt på bærtur nå? =)

Det eneste er bruddet mellom bf og meg da. Tviler på det er mange som har en lik historie, så der kan nok folk kjenne meg igjen, selv om de ikke kjenner meg godt. På en liten plass i tillegg..

Skrevet

Tror ikke jeg har så mange felles kjente der inne. Dessuten så er ikke Norge såååå lite.

Skrevet

jeg har kjent igjen flere jeg jobber med ved at de har samme innlegg her som på statusen på facebook. da kan man bare ssøke på tidligere innlegg, så vet man plutselig litt for mye om dem. (derfor gjør jeg ikke det):

Skrevet

Jeg bruker sunn fornuft når jeg legger ut diverse og da gjør det ikke noe om noen kjenner meg igjen. Det jeg skriver er så lite spennende at jeg tror ikke noen hadde brydd seg heller.. hehe..

Skrevet

Jeg er veldig varsom. Liker ikke tanken på å bli gjenkjent.

Skrevet

Jeg skriver ingenting som er farlig om folk får vite. Hemmelige saker - (som jeg enda ikke har skrevet) hadde jeg forkledt såpass at det i alle fall hadde vært tvil om det var meg eller noen annen.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg er ikke redd for det nei. Hvis noen kjenner meg igjen, er det bare morsomt, så lenge de ikke outer navnet mitt offentlig her inne.

Jeg er den samme i den virkelige verden som her inne, så jeg ville ikke ha gått på en smell hvis noen kjente meg igjen. Det er jo verre for dem som legger ut i det vide og det brede om ting som ikke har rot i virkeligheten, og blir avslørt som løgnere. Eller dem som skriver intime detaljer om venner og familie, for så å bli avslørt av den de skriver om :)

Det var jo noen som mente at jeg måtte skylde på meg selv for å legge ut så mange intime detaljer om meg selv, slik at alle visste så mye om mitt liv. Når den kommentaren kom i en absurd diskusjon om at jeg var gift med en hjernekirurg, så må jeg jo le litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...