Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 ...dersom gutten deres måtte hjelpe til med å vaske opp etter en annen gutt som hadde tissa på gulvet på barnehagen? Han hadde ikke tort å si hvem som tissa og måtte dermed hjelpe til å vaske opp som straff. Han er 4 år gammel. Dette er ikke min gutt, men jeg vet hvordan jeg hadde reagert hvis det var...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 oioi!! hadde ikke blitt vel mottatt her i gården! Høres jo helt absurd ut spør du meg..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 helt på trynet. Jeg hadde klikka! Hva slags folk er det som jobber i den barnehagen der??
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Ja, det var jo skikkelig pedagogisk.....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Hadde nok tatt en lang og alvorlig samtale med barnet mitt for å forklare han at det er ok å si ifra hvem som har gjort hva. Vidre hadde jeg tatt en enda lengre og alvorligere samtale med barnehagen om dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå