Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Aldri sett så mange skaplesber samlet på ett brett før! Hvis en ikke er lesbisk eller bifil (nei, en periode på en uke er ikke bifili!) så er det rett og slett bare ekkelt. Tanken på å gjøre noe sånn byr meg sånn imot at jeg blir kvalm. Dette er vel eneste stedet en føler seg unormal hvis en praktiserer 100% heterofil legning og monogami.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Kjære deg, skjønner ikke at det plager deg nok til at du må lage et innlegg om det...!! Jeg er også 100% heterofil, men om noen tenner på/har lyst på andre jenter så Go-for-it!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Så fint da, jeg er ihvertfall sikker nok på meg selv til å ikke la meg presse av andre til å gjøre noe som går mot min legning
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Det morsomme er jo at de nekter plent for at de er lesbiske eller biseksuelle. Hallo, hvordan kan man tenne på lesbesex om man er 100% hetero?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Det skal ikke være mulig. Man tenner på det man har legning for rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå