Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Det er nok bare hallusinasjoner. Spist noe sopp i det siste?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Hos meg er det masse fjell eller noe. Ikke fint..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har sanddyner, type ørken. Kan det ha noe med sør-afrika å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har også sanddyner! Vanligvis kan man trykke på google logoen og det kommer opp hvilken spesiell dag det er. Men i dag funker det ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Aner ikke hva dere snakker om. Jeg har bare Dib-siden oppe. Går jeg ut av den, får jeg opp Startsiden.no. Og trykker jeg på knappen for å få bort det også, får jeg bakgrunnsbildet mitt opp.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 åh kult! Nå skrev jeg inn www.google.no og fikk da opp noe som minner om noen julekuler! Tøft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå