Gjest Sharazi Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har flere venninner som venter barn nå. Har dere ideer til noe annet enn klær?
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 hva med en korg med små prøve fra apotek, litt bleier, kluter ect ? dette er noe jeg har ønsket meg av mine veninner:)
mammaen til 2+1 Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 jeg liker å gi gave til mora jeg... et fint smyke eller et arbånd eller noen klær. Fikk masse sånt når jeg hadde født.. syns det var koselig jeg.
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Badehåndkle, stelleprodukter, bamse,teppe,leke, utstyr de mangler (gjerne spleise med noen andre venner om det blir dyrt) eller gavekort så mor kan velge selv når hun merker hva hun mangler seinere av klær f.eks.
Gjest Sharazi Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Takk for ideer! Det er enkelte jenter som kjøper "alt", så er ikke alltid så lett!
bondeknøl Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Store gode klær.. fikk altfor mye i str 56 og masse masse upraktisk, olakjole, hettejakker og sommerhatt og sommersko i str 6 mnd, og jeg fødte i juni... hahahahaha sommersko på julaften kanskje? ligger på kottet med lappene på enda... Jeg satte veldig pris på body og joggebukse/sparkebukse, sokker, badehånkle, leker og den slags hvertfall.. og helst str 68/74 man får veldig mye 56/62
ma:) Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Mange gode ideer her. I tillegg er det kjekt med sånn bok hvor man skriver ned første tann osv eller album.
mo9x Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 Badehåndklær og kluter og slike ting får man vel aldri nok av. Men jeg syns også bøker er flotte gaver! Barn som leses for - helt fra starten av - utvikler visstnok tidlig språk. Jeg håper i alle fall at min baby får bøker i gaver gjennom oppveksten.
Trio? Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 jeg bruker selv å kjøpe litt større klær til barnet for de fleste gir jo sånn nyfødt str. Når jeg kjøper til mor, så får hun en deilig bodylotion, badeolje eller annet velværeprodukt som hun kan bruke etter hvert.Noe som skal gi henne litt velvære :-) Et gavekort på Change undertøybutikk slik at hun får litt sponsing på fint undertøy eller en flott ammebh om hun ønsker det. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå