blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 tror faktisk e har begynt å få kynnere... det kjennes ut som om magen blir hard, også akkurat som et sug i magen på en måte.... det er vel kanskje kynnere det??? synes det er vanskelig når noen spør, for det er jo ikke veldig vondt , men heller en rar følelese vil e si
Gjest Sharazi Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Det er nok kynnere. Det tok lang tid før jeg skjønte hva folk snakket om, for jeg kjente ingenting.. Men så plutselig oppdaget jeg at magen ble hard sånn du beskriver. Nå er jeg 39 + 4 på vei. Har merket at jeg har flere kynnere nå, men jeg kjenner ikke at de kommer når jeg står og sitter. Men når jeg ligger, så får jeg en slags sug som du beskriver, akkurat som en kvalme som er på vei, men forsvinner igjen...
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2010 hehe skjønte ikke så mye e heller, men nå 33+3 så har e endelig funnet ut at dette må jo være kynnere... så nå er det visst bare å følge med hvor mange man har på en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå