Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Må bare få det ut, men blir helt sjokkert av noen av kommentarene folk kommer med her inne :S hva med å være litt mere positive å glade og ikke minst hyggelige med andre? og ikke være frekke kunn for å provosere!? lurer noen ganger på om det bare er noen som er her inne for å tulle litt? og da mener jeg ikke når folk diskuterer og kommer med sine meninger altså!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Kan være greit nok med tulleinnlegg, selv om underholdningsverdien kan variere. Tull som går på rene personangrep er derimot utrivelige.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Så enig! Må være noen som er inne her KUNN for å provosere andre og være frekke.. Nesten ikke så man gidder å skrive et innlegg, fordi man får så mange dumme tilbakemeldinger... Men det jo mange kjempe ålreite damer her inne og da!;-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Selvfølgelig er det troll på anonymforum - og andre forum for den saks skyld. Sånn vil det dessverre alltid være. Det er bare å overse og ignorere dem, og kun svare de som virker relativt seriøse ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Mange av trådene her inne virker dønn kjedelige. De "useriøse" liver litt opp, vel å merke når de unngår ekle personangrep. Det er heller ikke alle trådene man bør kommentere på den måten, f.eks. de mest tragiske historiene. Man bør se folk an før man slenger ut en frisk replikk.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 jeg er selv et veldig positivt menneske, så jeg bare forstår ikke helt hvorfor dem vil lage kvalme for alle andre. og det er helt klart mange kjempe flotte kvinner her inne også!=)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Tipper at de kjeder seg, og gjør det som et tidsfordriv. Så blir de kanskje revet med, og plutselig er de ute i ei hengemyr med gjensidige beskyldninger.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 jeg må bare si at den siste mnd har jeg hatt 2 kvelder som har vært tøffe, engang pga min oppførsel overfor min 3 åring og den andre episoden var jobbrelatert, og begge gangene skrev jeg her, å fikk konstruktive og gode både råd og trøst. følte meg mye bedre etterpå. Synes ikke folk her er ekkle. men dere må inndrømme at noen innlegg ber om å få syrlige svar..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 ja jeg er helt enig med deg ovenfor der!(: er mange gode mennesker her! og mange gode råd, tips og gode tanker ++! men det jeg mente var når folk kommer med helt absurde kommentarer. har et eksempel, dette var et innlegg, hvor en dame kalte unge mødre for pretensiøse brødhoder, pga navnvalget til sitt eget barnet(dette var overhode ikke det verste jeg har lest). har mange flere eksempel som har sjokkert meg. og jeg blir litt skuffet. men nå er det kansje jeg som er dum som lar meg provosere:/
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 jeg spør aldri om noe her inne på anonymforum hvis det er noe jeg ønsker seriøse svar på. da prøver jeg og velge annet forum. men problemet er at det er så liteb aktivitet på ange forum, så hvis en øsnker svar relativt fort så må en bruke anonymforum. men hvis en velger og bruke nick så er det lettere og få konstruktive svar har jeg merket meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå