Gå til innhold

Da hilser jeg pent på alle her inne :D

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Første dagen i siste etappe, syns tiden går så himla fort nå, til tross for 100% sykmelding og husarbeidforbud flyyyr dagene av gårde!

Hvordan er det med pikene her inne da? mange som begynner å bli lei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis og velkommen hit!!:D

Går bare hjemme jeg også, men dagene går heldigvis greit fremover fordet! Så har jeg jo en tass på snart 3 år å kose meg med, så det går så bra så:) Det går fort nok frem til fødsel hvertfal, det er hvertfal sikkert!

Jeg er i uke 31 å synes tiden flyr en smule FOR fort..hehe..

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Takk takk :D det er kjedelig nok å gå hjemme, men trøster meg med sola og bassenget i hagen, hehe! Med en liten en på 3 så går vel tiden fort ja, sikker nok å henge fingrene i iallefall :P Uke 31 ja, da er det jo bare 9 uker igjen..wee :D Føler du at du har fått gjort ferdig det meste, eller er det som her, ting er liksom utsatt hele tiden!?

Skrevet

Hehe ja det kan man si:)

Jada, er ikke lenge igjen, sånn egentlig! Får bare håpe jeg går til termin denne gangen (fødte 5 uker før med førstemann pga plutselig vannavgang)

Nei huff, da er det nom samme som deg gitt! Har ikke kjøpt inn en ENESTE ting til småtten i magen enda. Sitter liksom en sperre ett eller annet sted ! Må virkelig få begynt å lage redet nå ja.. :P

Samme med deg altså? hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...