Grevinnen Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Hei jenter, ble inspirert av et annet innlegg her "noe dere har skikkelig lyst på?" og lurer på hva dere har lyst på og hvilket kjønn dere får? Jeg selv må ha isbiter og skal ha jente. Men sist skulle jeg ha gutt og var like gal etter isbiter da også. Med jenta nå har jeg hatt lyst på sitrusfrukter og sure/syrlige ting mye mer enn sist... Dere?
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Heihei Jeg skal ha gutt, første svangerskap, og er gal etter alt som er søtt!! SJOKOLADE, kake, kjeks, IS(!!!!) Går vel en is om dagen, uff, prøvd å bytte det ut med grønnsaker og frukt, det er kjempegodt det også, men må liksom ha en is også! jaja.. Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme frem til uke 21, med oppkast 5-7 ganger om dagen, og raste bare ned i vekt, så juger litt for meg selv og sier at det bare er kroppen som feter seg opp det den trenger igjen..hihi! Får fortsatt på meg de gamle buksene mine, så så ille er det vel ikke enda! var veldig glad i godteri før også, men da gikk det mye i marsipan kake, og det hater jeg nå Er 176 cm og veier 70 kg nå, i uke 29..så jeg er vel fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå