Gå til innhold

Brudekjole fra JKDress har kommet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men, jeg får den ikke får i morgen ;) hehe. Fikk beskjed fra posten om at den blir levert i morgen!

Er bare så UTROLIG spent på hvordan den er!

Jeg tror jeg har en litt annen type kjole enn alle andre som har bestilt fra JKDress her inne (virker det ut som). Jeg skal ha en veldig stilren, classy, mermaid kjole med langt slep, så nå prøver jeg alt jeg kan å holde forventningene nede...

I går kom underskjørtet som også var kjempefint, men i morgen skal det settes sammen! Mangler bare skoene som er på vei i posten fra USA :)

Forteller i morgen hva dommen blir ;) Jeg har veldig høye krav så hvis denne kjolen går igjennom nåløyet mitt, da er jeg mektig imponert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolen er helt nøyaktig slik jeg ville ha den! Fantastisk! Jeg kommer ikke over at noen har sittet og sydd inn alle de perlene og millioner av små knapper jeg har langs hele ryggen - for hånd!!

Stoffet er silke, tykt og sømmene er perfekte. Tro meg, jeg har gått igjennom kjolen med lupe!

Jeg valgte å bestille etter tysk størrelsesguide som JKdress har på sidene sine. Der står cm-mål oppgitt også. Det eneste jeg angrer på at jeg IKKE gjorde, var å be dem sy kjolen lenger :( Jeg er høy fra før av og har allerede kjøpt designersko som gjør at tærne synes ut fra kjolen... Så det spørs vel om jeg må skaffe nye lavere sko.

Men, det var min feil og absolutt ikke JKDress.

Kjolen var ferdig veldig raskt, kommunikasjonen var bra, så jeg kan trygt anbefale hvem som helst å handle fra dem!

Skrevet

Er det underskjørt sydd inn i kjolen?

Det var det eneste jeg savnet med min kjole.

Skrevet

Så spennende altså!

Men jeg har vært inne på sidene deres, fant en del kjoler som jeg likte. Men hvor bestiller man? Og hvor finner du størrelseguide? Og vet du om de syr kjolene selv eller om de kjolene jeg fant og likte er ferdig designet fra en levereandør? Sto liksom ikke leverandør/designer- navn på dem.

Og vet du/dere hvordan det er med frakt fra JKDress?

Herregud det var jo så sykt billig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til med kjole og tilbehør dere:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...