blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 er så spent bare på om vi kommer på føden i den samme tiden... har du noen følelse på når det store skal skje?? Jeg var hos jordmor idag og bebien har snudd seg med hodet ned i bekkenet, men ikke festa seg.... 97% sikkert han ikke snur seg igjen nå var beskjeden e fikk... selv er jeg stygt redd for at jeg må gå over tiden... men er jo enda veldi aktiv, så har masse ting som skjer fremover så har vel egentlig bare tenkt til å belage me på overtid, men jeg er egentlig klar NÅ!! begynner du og å bli lei?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Hei på deg vennen!! Ja nå er jeg drittlei jeg og hehe. har gått gravid siden mai ifjor så nå streiker kroppen for fullt her. Håper på en 2-3 uker før, men skjer sikkert ikke. Skal til jordmor igjen i morgen. Var på ul forige tirsdag og da var jeg 33+1 og gutten ble målt til hele 2,4.2,5 kg allerede. Hodet har lagt ned siden uke 27, men er ikke festet enda. Håper jordmor sier d er festet i morgen. Har iallefall mye vondt nedi der hehe. Hvilken dato er din termin igjen? Mine er mellom 19-21 juni. Prøvde meg på en gåtur for første gang på 20 uker isted, var heeelt kaputt etterpå. Måtte ta d m ro frem til uke 34. Men prøver å pine meg til litt aktivitet nå mot slutten for å hjelpe bebisen litt hihi (har troa iallefall) Bekkenet er blitt litt bedre etter han snudde seg. Stooor klem
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2010 var hos jm i dag og fikk ikke en estimasjon egentlig på bebien annet enn at vi ligger helt perfekt på streken på symfysemålet... og oppdaga plutselig i dag at jeg faktisk har hatt kynnere en stund hehe det er jo i seg selv en merkelig følelse synes nå jeg har termin 29 juli, og svigerfamilien er overbevist om at han kommer før termin... vi får se da hva han bestemmer seg for... men kjenner jeg er drit lei nå, og i tillegg begynner jeg å få angst til fødselen... så har fått nr til ei jm som er god på dette... er vel egentlig aller mest redd for at e skal gå 12 dager over tida, så hvis noen kunne lovet meg at jeg IKKE skal det kunne jeg ha roa meg litt... også veldig redd for at bebien skal være kjeeeeempe svær... iiiik men har mnage planer fremover og kjenner egentlig at e e veldi klar for å ut i permisjon nå, og at mannen skal få ferie snart.. har det vært noe kafemøte enda forresten?? datt litt ut på den saken der e stor klem til katta
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Huff ja. Født 2 gng før men har allikevel fødselsangst. Blir vel ikke helt tatt alvorlig på det annet enn sprøyteskrekken min siden jeg har gjennomgått det før. Går du til jordmora i grimstad du og eller er di i Arendal? Er og redd for å gå over. Hvis jordmor ikke har ferie når jeg har en uke eller 2 igjen så skal hun strippe meg. Hun sier at hun er ekspert på det. Skal og på ny ul 6 juli. Håper bare ikke denne gutten vokser noe voldsomt, vant til å føde små barn hehe. Har ikke vært noe cafe møte enda, men på side 2 her kan du se at det er underveis. Vi er klare for det de fleste av oss. Gjenstår å finne en dato. Mulig det blir til uka. Håper vi får et par uker før nå da. Da er det ikke lenge igjen hehe. Stooor klem.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2010 går til jordmor i arendal, og ho e veldi snill og forståelsesfull.... hadde vært gøy med et cafemøte da i alle fall får følge med angående dato da så e kan få vagga mæ med ... ja håper at han kommer før, men er jo førstegangs så mest sannsynlig ikkje
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Fikk gutten min 12 dgr før tiden (1barnet) Med jenta gikk jeg 5 dgr over. Siden jeg nå venter gutt igjen håper jeg på 12 dager før denne gang også hehe. Tror ikke det har så mye å si om en er 1-gangs jeg. Har og en flott jordmor, men som sagt 2 hurtige fødsler.2,5 t med 1 og 4 t med nr 2 så blir jeg ikke helt tatt alvorlig. Er mest redd for å sprekke slik jeg gjorde med 1 mann, (vondt etterpå) selve utdrivinga er ikke vondt, det var bare deilig for min del. Lykke til. Satser på det snart blir møte. Klem.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2010 ho ho ho ja det va noen kjappe fødsler det du..... mamma sier at e e den som ligner mest på ho, så e føder nok som ho.... som en katt... så får vi se søstra mi brukte 24 t med første mann og 6 t med andre så er så fryktelig spent på å lang tid e kommer til å bruke.... og om vannet kommer til å gå eller ikke klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå