Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Når ca ble det tatt? Levde du og deres foreldre i fattigdom? Jeg fikk hull i øra da jeg var nesten ni år, det var et stolt øyeblikk i mitt liv selv om det gjorde sabla vondt. Hadde mast i evigheter for å få det og mine foreldre sa at slik tull hadde de ikke råd til! Forøvrig hadde vi det ok, men stramt og vi var en hel skokk med unger så egentlig burde jeg ha fått hull i øra rett etter fødselen etter teorien her inne...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Da jeg var 10 år. Har heldigvis så oppegående foreldre som ikke ville ta hull i ørene på en baby.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 10 år var jeg når jeg fikk hull i ørene. Hadde det vært opp til min mor hadde jeg nok ikke fått det i det hele tatt. Vokste ikke akkurat opp i fattigdom nei. Foreldrene mine hadde god økonomi, men kan ikke akkurat si de brukte mer penger enn nødvendig heller.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Jeg var 8-9. Og nei, vi bodde i stort rekkehus i en av byens bedre bydeler. Har akademikerforeldre og holder på med en grad selv. Det skulle man kanskje ikke tro i og med at min jente på 3 har hatt hull i ørene i et år allerede?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå