Verbena Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Eller helst i går.... Har gått arbeidsledig i over 1,5år nå å jeg er møkklei. Søker på alt som er ledig og sjekker opp å ringer i hytt å gevær, men jeg begynner å bli rimmelig lei av å mase hele tiden. Skulle ønske noen bare kan komme å gi meg en jobb snart. Nav er det heler ikke mye hjelp i gitt. Du har jo masse variert arbeidserfaring og skriver supre søknader, så vi vet ikke helt hva vi egentlig kan tilby deg.... Tusen hjertelig takk gitt... BLÆ.. Og ikke blir det bedre av at jeg har en mann i hus som blir mer babyfokusert for hver eneste dag som går. Baby er greit det, men jeg vil jobbe litt først takk!
lille sprelle Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Så bra at du vil jobbe! Har du sjekket muligheter for vikariater i kommunen? Renhold, barnehage, sykehjem...... Sommerjobb i teknisk? Et bein innafor i arbeidsmarkedet, og det går som regel mye lettere etterpå. Det viser ståpåvilje Lykke til!
Verbena Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg kan ikke ha sommerjobb, for barnehagen til gutta er sommerstengt og eldstemann begynner på skolen til høsten så da blir det litt ekstra ferie. Og faren stiller nesten ikke opp. BLÆ.... Men håper at jeg klarer å krangle meg inn et eller annet sted i august, for nå er jeg lei av å hjemme.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Jeg vil også ha jobb. Ikke akkurat i morgen, for jenta starter ikke bhg før august. Men fra august passer bral Eller alt etter august.
Verbena Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2010 Vi kan starte opp et eller annet super smart som vi blir rike av sammen om vi ikke får oss jobb. Må bare finne ut hva først kanskje =P
meg & to små vampyrer Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 He he, ja om det er gjennomførbart og ikke krever egenkapital så... har null penger skjønner du. Hva slags jobber søker du?
Verbena Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2010 Søker på alt mellom himmel og jord egentlig. Som ikke krever utdannelse =P Jeg er som poteten, kan brukes til absolutt alt har jeg funnet ut. For har jobbet innenfor veldig mye forskjellig. Egenkapital smisker vi til oss fra Rema Reitan eller noen andre rike tullinger!
meg & to små vampyrer Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Ha ha. Jeg er litt mer spesifikk enn det da, men er ikke for kresen heller. Søker alt som er det minste relevant, Siste jobben jeg hørte noe fra nå var det godt over 100 søkere på. Jeg kom ikke videre. Ja ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå