mammantilde2vakreste<3 Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Hadde vært kjempeglad om noen av dere kloke damene her inne kunne hjulpet meg med noen drikkeviser eller festlige sanger til ett 30 årslag. Har hørt en for lenge siden om den som har briller den reiser seg etc, og den er egntlig veldig festlig, men jeg har jo ikke noen tekst.... Hadde vært superglad for litt hjelp;)))))
lucky_mom Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Det er vel denne du tenker på. Bare å bruke fantasien og finne på verser Mel: Skorsteinsfeier’n gikk en tur Alle sammen reiser seg, Alle sammen reiser seg, reiser seg. Alle sammen reiser seg. De med briller reiser seg, De med briller reiser seg, reiser seg. De med briller reiser seg. De med charme reiser seg, De med charme reiser seg, reiser seg. De med charme reiser seg De med fartsbot reiser seg, De med fartsbot reiser seg, reiser seg. De med fartsbot reiser seg. De som snorker reiser seg, De som snorker reiser seg, reiser seg. De som snorker reiser seg. Morragretne reiser seg, Morragretne reiser seg, reiser seg. Morragretne reiser seg. Jålejenter reiser seg, jålejenter reiser seg, reiser seg. Jålejenter reiser seg. De med bilring reiser seg, De med bilring reiser seg, reiser seg. De med bilring reiser seg. Alle roper høyt Hurra!! Alle roper høyt hurra, høyt hurra!! Alle roper høyt Hurra!!
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2010 1000takk LilleWirre. Flere tips ønskes oxo;)
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Jeg googlet fram denne siden: http://home.online.no/~kaitf/drikkeviser.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå