Gå til innhold

Derfor rakk vi ikke 4 års kontrollen i dag ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

(I dag skulle jenta mi på 4 års kontroll. Hun har vært veldig opptatt av den og gledet seg (av ukjent årsak).

Selv begynte jeg dagen med å finne noe å ha på meg noe som er vanskelig da jeg nettopp har født og har noen ekstra kilo igjen pluss at puppen må være lett tilgjengelig.

Etter mye om og men fant jeg endelig noe som var representabelt og kledde meg.)

Alt var timet og klart, frokosten var inntatt, babyen mata, 2 min til avgang og vi sto på badet da følgende skjedde:

Babyen gulpet på sine og mine klær og 4 åringen som akkurat var ferdig med tannpuss brakk seg(følsom ja) og det kom slim/oppgulp på blusen hennes ;-( 4 åringen måtte trøstes da hun gråt over at hun måtte ta av den fine blusen og jeg må skifte på baby og begynne arbeidet med å finne klær til meg selv.

Og selv om bussholdeplassen er rett oppi gata så hadde vi ikke en sjanse ;-(

Jaja....måtte bare skrive det ned......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde giddet å jobbe som oss andre mennesker så hadde du hatt råd til bil.

Skrevet

Kjipt det, Hi, spesielt for jenta di som hadde gledet seg sånn! Men trøst deg med at det kan skje den aller beste! ;-)

Ringte du forresten og gav beskjed til helsestasjonen?

Skrevet

Jeeeeeeez, hvilket svar er det da? Get a grip!

Hørtes ikke festligut, men kontrollen kan tas igjen:)

Skrevet

Hvis du surmaga anonym over her kan lære deg å lese, så er hun hjemme i premisjon med en liten baby.... Dessuten så er jo idealet her inne og prioritere riktig så man kan være hjemme til ungen konfimeres, og da blir det vel kanskje drøyt med to biler eller? Regner med at pappan har en bil som han bruker til jobb.

Skrevet

Hva med å være litt tidligere ute neste gang? Jeg legger alltid inn 5-10 minutt ekstra tid til ev. bleieskift, dobesøk osv.

Noen ganger må man rett og slett prioritere barna og ikke tenke så mye på hva man selv nødvendigvis har på seg.

Skrevet

Da hadde jeg tatt en fuktig klut og tørket av flekkene av klærne og nådd bussen.

Hvis det var tid til det hadde jeg røsket med skift ut av skapet, tatt det i en pose og skiftet på helsestasjonen.

Noen ganger må man improvisere og ikke være så nøye med alt.

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen!

Jeg har begynt å planlegge avgang en halvtime før nødvendig,for det skjer alltid et eller annet uforutsett (bæsj, gulp, skitne klær) og det er så sinnsykt stressende.

Skrevet

Uff så kjipt for jenta di! =(

Kjenner meg litt igjen her, og hadde jeg ikke hatt bil hadde jeg nok vært forsinket til over halvparten av alle avtaler jeg skulle nå.

Så står vi klar, barna har tatt på sko, skal ut, så har lillebror gjort store saker i bleia. Eller så har jeg glemt noe når vi har låst og kommet oss ut.

Heldigvis kan du bestille ny time og da får du håpe jenta di gleder seg igjen =)

Skrevet

Huff, kjedelig Hi.. Hender det skjer ting som gjør at man ikke rekker alle avtaler når man har små barn;) Vet dette ikke blir helt det samme(siden jeg faktisk hadde glemt timen), men jeg gikk også glipp av en time med dattera mi denne uka.. Jeg skulle egentlig vært på barselgruppe på mandag, men hadde helt glemt av det:-( Trodde det var mandag som kommer, også får jeg brev av helsestasjon i posten om ny time.. Fikk så utrolig dårlig samvittighet ovenfor babyen min:(

Skulle ønske vi fikk melding på tlf dagen før timene.. Får det ifra tannlegen, og det hjelper gitt!:o)

Skrevet

ja, kjenner meg igjen. prøver alltid og legge inn veldig god tid for jeg misliker sterkt og komme forsent, men som regel er det alltid på hengende håret at det går.

Skrevet

Hvis man bor der det går en del busser, så trenger man ikke bil. Hurra for HI som skåner miljøet!

Skrevet

Hi her,

Vi fikk komme dagen etter og det var helt greit for jenta mi.

Vi HAR faktisk akkurat solgt vår nr.2 bil og mannen min hadde bilen vår......og jeg har alltid vært i full jobb for den som lurte på det.

Jeg pleier alltid å planlegge godt....første gang jeg kommer for seint til noe som helst tror jeg (viktige ting ihvertfall)

Ha en fin dag jenter ;-)

Skrevet

Hvorfor pynte seg for å gå på helsestasjonen???

Skrevet

13.29 er tydeligvis et bittert menneske.. herregud da er det mulig..

Skrevet

Fordi hun skulle knulle legen vel.

Skrevet

Det er jo helt håpløst her inne! Tenk om alle de med så sinnsykt dumme kommentarer bare kunne ha latt være å skrive?

Tenk at dette er folk med barn! Hvordan skal man oppdra sitt barn når man selv er som et barn? Alle stygge og barslige kommenarer alltså. Jeg blir litt forundret i bland.

Håper at du HI klarer å ikke bry deg av alle de rare svarene du har fått og kos deg med de som har svart deg på en hygglig måte.

Skrevet

Skjønner jo at ting kan skje,men hvorfor tok du ikke bare en drosje?

Skrevet

Hve er det som gidder å betale mange hundre kroner for en 4-årskontroll? Hadde aldri falt meg inn engang.

Og for noen andre teite svar her.

Skrevet

Jeg bruker gjerne flere hundre kroner for å rekke ting mitt barn gleder seg til.

Poenget er ikke 4 års kontrollen,men 4 åringen.

Så svaret ditt var like teit som andre teite svar.

17:37

Skrevet

Ne, svaret mitt var ikke like teit som de som sier at hi skal skaffe seg bil, planlegge bedre etc etc. Shit happens, iblant misser man ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...