Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Jeg tok ut spiralen for en uke siden i dag, og hadde sex med samboeren sammen kveld da han skulle ut og jobbe 2 uker. Er etter min beregning midt i syklus nå, og burde ha EL ca i går/i dag. Er det noen sjanse for at vi kan treffe på første forsøk? kan sædcellene ha levd en hel uke, eller er jeg veldig optimist her?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Da er du nok litt i overkant optimistisk.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 En sædcelle kan leve i opptil 9 døgn når den befinner seg inni livmor/eggledere, men det er ikke alle sædceller som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 ja jeg skjønner, har et ørlite håp om at det kunne gå. Har lest på forum at folk har blitt gravide flere dager etter de har hatt sex, og fikk et lite håp. Vi har nettopp bestemt oss for å prøve, og jeg vil så gjerne at det klaffer raskt. HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 i teorien altså, så jeg er i overkant optimistisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå