Himmel og hav Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 ...annet enn en helvetes masse Corona! Jeg pyntet bordene i et selskap jeg hadde med sitrusfrukter. Appelsinene, kumquaten og sitronene har jeg fått brukt. Men sitter nå igjen med 10 lime. Alle forslag tas hjertligst imot :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Jeg drikker store mengder pepsi max og bruker alltid lime i. Det er også en viktig ingrediens i strawberry daiquiri, som er alvorlig godt.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 guacemole, drinker, smoothies osv... Kan også brukes i sauser og supper for å skape syrlighet.. Litt sukker og litt lime... godt:-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Du kan lage god hjemmelaget lemonade. Press ut saften, sil bort rusk. Bland med passe mengde vann og sukker :-) Nam Nam
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 evt hvi du drikker vann, så kan det være godt og sette en mugge med vann og lime i kjøleskapet.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 SITRUSLIMONADE Limonade er en drikkeferdig saft som er fremstilt av vann og naturlige uttrekk av frukt, bær eller grønnsaker med eller uten sukker. Den kan også inneholde knuste frukt og bær. Bland 1 ½ til 2 liter vann med saften fra 4 sitroner og 4 lime. Smak til med sukker. Kjør dette i en blender sammen med is og mynte. Limonaden serveres iskald i en mugge eller i glass.
Himmel og hav Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2010 Tusen takk! Limonaden står nå i kjøleskapet og skal nytes til kvelden! Den tror jeg fort det kan bli mere av i sommervarmen :-)
The Bad Gal Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 For sent nå da, men du kunne laget (key) lime pie, det er kjempegodt!
Lemonia Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 Ser du allerede har brukt dem, men har du et slikt dilemma igjen er limesorbet veldig godt. Ellers kan du skjære dem i båter og bruke som isbiter.
Himmel og hav Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 10. juni 2010 Limesorbet? Det hørtes deilig ut! Trenger jeg ismaskin for å få til det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå