Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Har gått ned en del kilo og funnet frem en gammel Levi's bukse. Lurte litt på å "slite" små hull og partier på den. Hvordan gjør dere det? Sandpapir?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 og hva skal det være godt for? Ser jo ut som en tenåring.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg er vel i krisealderen da vel;-) Jeg blåser tross alt i hvor gammel jeg er- er da ikke 50 akkurat!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Råkost/gulrotrasp? Grovt sandpapir er sikkert også greit. Om du vil ha lysere partier, bruk klorin. Jada, jeg var ung på slutten av 80-tallet : )
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Slit den ut med helsa, istedenfor å ødelegge den først. Voksne damer som kler seg som tenåringer er det pinligste jeg ser.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Jeg er 28 og har en kul DG bukse som er slitt. Kan jeg ikke gå med denne?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 HI vi kan visst ikke det...Men, det blåser jeg i!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 For det første vet du ikke hvor gammel HI er. Hun kan være 19 år for alt du vet! For det andre er du jo helt på snurr her. Småslitte bukser er moderne, selv om du f.eks er 35 år... Herregud,. vi er da ikke på vei til aldershjemmet selv om vi bikker 30? Hva er det som er så trist med å være opptatt av klær og mote?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 Jeg synes bare det er så idiotisk at man bevisst går inn for å slite ut ei bukse, og til og med lage hull i den, når man er voksen. Det ser rett og slett tåpelig ut, enten du definerer det som mote eller ikke. Ikke alle moter er verdt å ta etter, om man ikke er helt tom i hodet, da, og ikke har noe særlig ryggrad.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 jøye meg! Du snakker sannsynligvis som du har vett til. De aller flest er mye mer påvirket av mote enn de vil innrømme. Du også, 13.18:-p Det selges jo mange slitte bukser overalt i butikkene i dag, og hvordan skal du greie å se om det er en bukse som ble kjøpt slitt eller om den er bevisst slitt av eieren selv? Du sier det ser tåpelig ut? Javel, men da ser det like tåpelig ut med buksene som allerede er slitt i butikken da? At det er vanskelig å få tak i bukse som ikke er slitt på en eller annen måte i dag sier vel kanskje sitt om at dette er populære bukser?! Hvis du fremdeles synes det ser utrolig tåpelig ut, så er det kanskje heller du som er sær!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #11 Skrevet 10. juni 2010 Ja, jeg vet de selges i butikkene, og jeg er klar over at mange av de dummeste tenåringene faktisk kaster bort pengene sine på dem. Men jeg trodde kanskje, i min naivitet, at mødre var blitt noe klokere med årene. Ikke det, nei.
Lille tripsi Skrevet 10. juni 2010 #12 Skrevet 10. juni 2010 Og jeg er 31 og har nettopp kjøpt denne buksa http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/diesel-215/lowky-black-jeans-215067-14/ HI, har dessverre ingen råd, har faktiskt selv lurt på det.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #13 Skrevet 10. juni 2010 Hadde det vært gammel Levis hadde jeg bare latt den ligget uansett hvor mange kilo jeg hadde gått ned............... Virker ikke som du er sååå opptatt av å følge moten da, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå