Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har den og er veldig fornøyd. Har hatt den i 3 år og ikke hatt noen problemer med den. Romslig bagasjerom, men nå som jeg har 3 bakovervendte stoler fra 9-18 kilo er benplassen foran liten for mannen min. Jeg skal mest sannsynlig bytte ut min nå snart, men kommer virkelig til å save den! God å kjøre, god oversikt og den er jo bare fiiiin:-) Du kan kjøpe min om du vil:-) Et veldig fint eksemplar:-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Hvilken årsmodell har du? Vi skal ha automatgir. Har du det kan vi snakkes:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Desverre ikke automatgir, jeg kjøpte ikke det fordi det var et vavittig oppstyr rundt automatgir modellen av X trail`en. Den yter bare 100hk, mens den egentlig skal yte 140 hk. Så undersøk dette før du kjøper den iallefall! Så mange prøvde å få erstatning. Derfor ble det manuell på oss:-) Min er forresten en 04 mod 2,0 liter, gått noen og 90 000 og er sport utgaven, sølvfarget.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Takk for tips! Vet du om det gjelde spesielle årsmodeller? (problem med automatgir). Jeg er rett og slett skikkelig dårlig på bilkjøring, så må nok ha automatgir:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Jeg ELSKER X-trailen vår!! Stødig som et fjell. -04 mod. vi og. Eneste som er synd er at det ikke går an å stille rattet inn og ut, bare opp og ned.. Begynner få en diiiger bollemage i veien nå, og velsigna som jeg er med korte ben.. Ja, sier seg selv det blir problemas.. Meen; ellers synes jeg det der en kjempebil :-) Ps: Du bli ikke så mye flinkere å kjøre bil om du har automatgir, hihi ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Jo, når du må stoppe i bratte bakker og starte igjen:) Har du automatgir?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå