The Bad Gal Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Er det idag dere skal legge inn bud? Skulle bare si LYKKE TIL!!!!!! Fikk ikke sendt deg pm, enten er du full, eller så ble du akutt allergisk mot meg, hehe;-) Krysser fingre og tær her for dere. xxxxxxxx
Villa Perlesukker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Blir nok ikke noe hus på oss med det første ser det ut som.... grrr.... men vi er ikke helt sikre ennå...budrunden starter i morgen... hvem vet... kommer med oppdatering.... skal slette noe i innboksen
The Bad Gal Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2010 Hø? Hva skjedde med optimismen og entusiasmen, unge dame? Ikke for det, det er flere hus til salgs her ute jeg bor(dog ikke like herregårdsaktige og falleferdige, men), dere kan jo komme hit? :-) *lokke lokke*
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Hehe.... Jeg er faktisk veldig veldig skuffet og lei....sukk:( Men det går ikke an å sutre for mye. Har fått 4 uventede dagermed gulesider og om det ikke blir hus eller ring ( prøvde å hinte litt om det skjønner du haha) så skal vi kose oss i kveld. Oslo city i kveld og skal lagetapas og nydelige desserter og drikke meg glad. Skal prøve å unngå den hvite store telefonen i natt selv om jeg har lyst til å innta nok alkohol slik at hele denne uka glemmes! BLÆÆÆ
Rampongi Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 isj, ble det ikke det artige skeive huset? Men godt å høre at dere skal kose dere i kveld. Håper på stjerneskudd og elskelige følelser
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Dagen er ikke over ennå. Huset hadde en takst på 2.6 mill. Taksten var laget etter tanke om at det an åskille ut en tomt. Ifølge kommune og reg planer går ikke dette derfor skulle taksten vært 1 mill mindre. Takstmannen har også gått ut fra at huset ikke hadde sopp eller tegn av råte.Noe eier harfylt inn på egenerklæringsskjema. Da vi konfronterte takstmannen med dette sa han at da skulle huset vært prissatt enda lavere. Huset må enten rives eller påkostes 2 mill. Kjøpe det for 3 nå blir da i meste laget. Om alla andre potensielle kjøpere har gjort like grundig arbeid som oss og ser at verdien på huset ikke er 2.6 så stiller vi likt alle sammen og kan vi kanskje få det for 1- 2 mill. Men jeg tviler på det. Det var ikke mange som hadde en fagmann med seg. Vi var eneste. Men men. Jeg tror på skjebnen og om det er ment at vi skal ha huset så skjer det noe som gjør at vi får det;) Ellers kan jeg si så mye som at jeg kanskje har fått meg ny jobb. Det er ikke helt sikkert ennå men jeg har søkt på jobb hos min "guru" mitt store idol og inspirasjon. Og er rimelig sikker på at det går i boks. En ting er sikkert: Det blir en herlig sommer:) Rampongi: du har ikke noen tips tilmeg til min tapastråd...kanskje italiensk inspirert?
Rampongi Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 ojojoj! Om det mot formodning skulle gå for nærmere 3 mill til noen som ikke har deres kunnskap, så får dere bare "godte" dere over alt dere slipper unna.. men det hadde jo vært artig om dere kunne fått det får en slikk og ingenting altså, for det kan jo ikke være verdt prisantydning.. du, jeg må innrømme at jeg klikka meg innpå desserttråden din og fant ut at så spektakulære desserter har jeg sjelden spist. Tenk så stas det må være for gjestene deres, eller dere to, eller hvem det nå er som skal spise. Ble helt satt ut jeg Jeg er så lite flink på desserter (og mat generellt) at jeg kan ikke å lage verken tiramisu eller andre italienske retter, så her er det idetørke altså.. Eneste jeg kan komme på er vaniljeis med marengs, men det er kanskje vanskelig å få til i sånne små glass..
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Superide. Jeg tar siste dessert som en liten iskule medlittmarengs oppi. Oget lite sjokoladehjerte fra freia på toppen:) Tiramisu kan jeg heller ikke lage
Rampongi Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 hah! Du er så flink vet du, hørtes knallbra ut. Håper jeg får ånden over meg til å lage noe sånt en gang. Da tror jeg mannen i huset detter av stolen.. med is, sjokolade og marengs kan det liksom ikke gå galt, for det er jo så godt
The Bad Gal Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har laget tiramisu, men uten kaffe, laga kun sterk kakao/smelta sjokolade(jeg avkyr kaffe), det var kjempelett! Forøvrig; Så glamorøs du er, Gulesiderkvinnen! Wow! Ut på kvelden, lille sorte, pumps og greier! Jeg skal sitte hjemme i joggebuksa med ungene å amme og spise godteri i smug(lørdagsrestriksjoner gjelder kun for 2-åringer nemlig!) Er et sjansespill dett med huset, men hadde ikke tatt alle sorgene på forskudd. Jeg elsker å gå litt crazy på slike ting, bare gjøre det alle andre ikke våger, så om dere virkelig ønsker dere huset og prisen ikke blir for gærn(teit å gi for mye bare fordi man "kan", når det faktisk ikke er verdt mer) så må dere bare fighte for å få det! Fikk ikke helt med meg hva som skjer på Oslo city, jeg. Med mindre det str i tv-guiden på GET-boxen er jeg rimelig uoppdatert i kulturlivets univers...
The Bad Gal Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 11. juni 2010 Og så ny jobb! Glemte jo den! Gratulerer:-) Dette krever en pm, ble for nyskjerrig og jeg antar du ikke vil skrive det in the open... Faen, kjenner jeg har blitt litt vel engasjert i livet ditt de siste dagene, hehe, men det skjer så lite i mitt eget(ut over småbarn og hagefrustrasoner), så er liksom litt ekstra spennende med andres liv for tida. Satser på å kjøpe mitt eget når minstemor begynner å gå(ca bare 8 måneder til!)
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 #13 Skrevet 11. juni 2010 Hehe ler;) Jeg må kanskje prøve meg på tiramisu en dag jeg også. Huset ja...drømmeboligen...sukk. Trist når drømmen er så nære. Du kan se den, føle den, nesten ta på den så nære...men noen ganger er det greit å være klok og fornuftig hihi. Kommer nok til å være skuffet en stund fremover ja. I kveld er det ikke noe mer fancy enn 8-10 venner på besøk. Nyte livet og være kjærester. Når jeg drar ut prøver jeg å kle meg litt ok hihi. På mandag venter jo bulabuksa og joggeskoene. Eneste glamorøse da er mulig spor av glitter etter i kveld som har festet seg i neseborene eller ørene og ikke blitt skylt bort i løpet avhelgen;)
The Bad Gal Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 11. juni 2010 Kjedelig:-( Jeg føler det litt sånn når vi ser på hus på Finn.no i strandsonen på Snarøya, så nærme, men likevel så fjernt... Ok, ikke akkurat det samme, men det er også litt til å gråte av. Er likevel imponert, jeg tror ikke engang jeg har 8-10 venner her jeg kan invitere, haha. Men skylle bort glitter i løpet av helgen? Må man dusje når det er helg også???
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 #15 Skrevet 11. juni 2010 Nei det skal ikke være enkelt å finne drømmehuset. Og du...haha dusje ja...kanskje det er derfor du har så få venner haha Vennene i kveld er gulesider sine. Som deg er jeg venneløs;) Nei på tide med en shoppingrunde på Sandvika
The Bad Gal Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #16 Skrevet 11. juni 2010 Hahahaha, ja det er derfor! Like greit, jeg er litt som Doppler(ikke nicket, men han fra boka til Erlend Loe) Liker ikek folk, liker ikke det de er, liker ikke hva de gjør osv... Vera venneløs du også, jaja. Er nordlending, så jeg passer ikke inn med de urbane bydamene her nede, jeg burde gå i FK-dress og skifte olje på traktoren eller sløye fisk. (forresten har vi traktor her, lucky me!) Å, jeg vil åsså på Sandvika! Så en topp der med mitt navn på forrige uke.... *savn*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå