Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Vi har bestemt oss for å beholde vår splitternye C1, i allefall i et år eller to etter at babyen kommer. Er det noen som vet hva som er den minste barnevogna på markedet? Må kunne bli skikkelig flat. Og noen andre som har erfaring med minibil og babystol?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Vi hadde en C1 da storebror ble født, og det gikk helt fint. Vi hadde en teutonia spirit S3, og fikk den inn i bilen på det vis. Av med hjula, understellet i bagasjerommet, og bag'en/sportsdelen i baksetet ved siden av baby. Gikk helt fint, og vi kjøpte ikke større bil før vi fikk nr. 2 2 år etter. Ikke bil til å dra på langtur med, siden det ikke er plass til stort annet enn baby og vogn. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Supergode nyheter! Takk! Vi kommer nok til å beholde bilen vår så lenge som mulig, så lenge vi har plass. Vi har også kjøpt takboks så vi har litt ekstra spillerom. Ikke plass til en vogn i den, men om vogna fyller bagasjerommet har man jo plass til handlenett og sånn i boksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå