kama2 Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 som ikke fører til annet enn at jeg mister nattesøvn, og må ta det igjen på dagtid. Flere som har det slik? I natt var det skikkelig nedtrykk i tillegg, og jeg lurte virkelig på om det skulle utvikle seg til rier. MEN på morgenkvisten roet det seg, og på dagtid er det ikke flere kynnere enn vanlig. Er i uke 38+5, så nå kan det jammen meg bare stå til. Kunne kost meg masse mer med magen, hadde jeg bare fått ha nattesøvnen i fred. Men det sies jo at de fleste fødsler starter om natta, så noe godt må vel disse kynnerene gjøre. Lurte på i natt om babyen blir veldig stresset av alle de sterke kynnerene som kommer om natta? Noen som vet?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 ER det lenge siden du sjekket deg for uvi? Jeg slet skikkelig med harde kynnere/falske rier om nettene forrige svangerskap. Gynekologen på sykehust gav meg resept på antibiotika mot uvi, og da forsvant dem gitt
konemor=) Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 hei=) uff ja... jeg er også plaget med dette... + at jeg har sterke mensmurringer hele dagen. i natt hadde jeg den vondeste kynneren hittill, og tenkte: Yess jeg er i gang, men neida, her sitter jeg fortsatt... har termin til tirsdag med en stor gutt ombord, så han kan veldig godt komme synes jeg! du snakker om det at babyen kan være stressa, og det lurer jeg på og, for han er så sinnsykt aktiv samtidig med de vonde kynnerene, jeg blir helt bekymra jeg...så ja, her soves det ikke spes godt... men, du må ha lykke til=) snart er verdens herligste små her=) jeg gleder meg!! ha en fin dag! klem
konemor=) Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Glemte å si det: jeg vet jeg ikke har uvi, så det er ikke årsaken her hvertfall:)
kama2 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2010 Ikke lenge siden jeg ble sjekket mot urinveisinfeksjon (hvis uvi betyr det?) og det hadde jeg ikke. Forrige urinprøve hos jormor på tirsdag var også fin. Så jeg har vel egentlig funnet ut at det bare må være hodet som holder på å feste seg, eller at det faktisk festet seg i natt? Får vel bare leve med det, og tenke på at det snart er over:) Men jammen meg ikke lett å vite forskjell på kynnere og det som skal bli ordentlige rier etterhvert. Lykke til dere andre også med samme problem;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå