Gå til innhold

Blir skuffet over naboen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette handler ikke om bråk og nabokrangling, men...

Vi kjenner noen som driver med leveranse av nødhjelpevarer til Hviterussland. Bruksutstyr og klær for det meste. Vi sender vårt brukte barneutstyr og klær dit.

Naboen skal flytte, og lurte på om vi ville ta imot brukt barneutstyr og klær. Noe vi selvfølgelig ville.

Tenkte jeg skulle gå igjennom naboens leveranse. De fleste klærne var enten hullete eller hadde stygge flekker. Barneutstyret var ei brukt potte, ellers var det mange stygge messing og porselensfigurer (pyntegjenstander à la 1990).

Er glad jeg gikk gjennom tingene. Blir skamfull på naboens vegne. Jeg synes det er respektløst ovenfor de som skal motta hjelpen å sende skrotet hjemme ifra. Resultatet er at vi har fått en overfylt søppelkasse selv (er for høflig / pysete til å dumpe det tilbake). :(

Videoannonse
Annonse
Gjest @---;-
Skrevet

Hvor holder du til?

Jeg går nå gravid i uke 34 og har akkurat begynt å se igjennom tingene til førstemann.

Viser det seg at det er en liten frøken som popper ut så har jeg en god del med klær fra 0-6 år.

Hadde vært fint å kunne gitt det til noen som faktisk har bruk for det.

Eventuelt hvis det er noen som veit om andre organisasjoner som tar i mot slikt.

Skrevet

Jeg holder til på Hamar. Er som regel noen private ildsjeler rundt om. Ellers blir det uff-konteinere eller fretex.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...