kajago*Fødeklar* Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Har liggi store deler av natta og dagen i dag med menslignende smerter.. Får sånne tak i magen, så kommer kynnere (kraftigere enn til vanlig) rett etterpå, for så å bli kvalm.. Noen som har vært borti dette? Er forresten 29 uker på vei
Dollywood Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 eg e 29 + 5 og har det likedan!! ikke sånn altoverskyggende kvalm, men småkvalm, og mye menssmerter, særlig når jeg ligger stille. Har hørt at det er livmora som strekker seg
kajago*Fødeklar* Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2010 Er bare sånn småkvalm jeg også.. Får satse på at det gir seg utover dagen Og livmora må jo fortsatt bli enda litt større for at lille skal få plass nok inni der
Dollywood Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Det er sant!:-) har vært småkvalm fra og til i noen dager nå jeg da, men det er ikke så ille at jeg ikke kan leve med det, får visst nok mat ned likevel....:-p
kajago*Fødeklar* Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2010 Nei, det skal ikke stå på inntaket av mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå