Gå til innhold

Mannen i nabohuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

står i vinduet og ser på meg, samtidig som han runker, kan det se ut til. Er det lovlig? Ser bare overkroppen hans, men ut fra bevegelsene hans og ansiktsuttrykket er det liten tvil om hva han gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det bare hyggelig, at han blir så opphisset av å se på deg, altså?

Skrevet

Seriøst?!!Fy faen da hadde jeg blitt kvalm! Du bør gjøre noe i alle fall! Men, hva er jeg usikker på...Få noen veninner til å hjelpe deg å ta han på fersken.

Skrevet

Ta ham? Han står jo ikke utendørs, akkurat. Viser seg ikke fram i vinduet heller. Er sikkert ikke forbudt å se ut av sitt eget vindu. Er vel bare meg som er litt for lettkledd her i solvarmen. Får vel ta på meg bh-en i det minste.

Skrevet

Kanskje han står å visper sammen ei pannekakerøre og lurer på hvorfor du ikke ruller inn puppen?

Skrevet

Minner meg om noe som stod omtalt i avisene for en tid tilbake. Om en mann som var hos frisøren, og den kvinnelige frisøren la merke til noen raske bevegelser under kappen. Til slutt greide hun ikke holde seg lenger, men rev kappen bort fra ham og sa noen mindre pene ord. Og så viste det seg at han bare satt der og pusset brillene sine. Frisøren trodde han runket til speilbildet hennes ...

Skrevet

hahahahha ler meg skakk i hjel!!!!!

Skrevet

Nok en husmorfantasi til ei DiB-dame det har blitt lite på. Ligg med mannen din istedenfor å sitte på DiB!

Skrevet

Nok en trist melding fra en DiB-dame som åpenbart har en partner med så lite lyst på henne at hun sitter foran pc-en hele dagen og slenger dritt. Fullførte trolig ikke ungdomsskolen engang. Og har hengepupper.

Skrevet

HI, ikke rart du har hengepupper, om du har for vane å flakse rundt uten BH. Vi som ligger med vår mann og har anstendige naboer (og er akademikere, siden du trakk inn utdannelse), strir ikke med onanerende avvikere i vårt nærmiljø, ei heller er det en våt drøm.

Dream on, baby;P

Skrevet

Hva vet du om hvordan puppene mine ser ut? Det er for øvrig ren overtro at man skulle få hengepupper av å gå uten BH.

Ditt vås om akademikere og bomiljø får stå for seg selv. Det illustrerer bare hvilken dum gås du er.

Skrevet

Hehe, jeg har opplevd noe lignende. I mitt tilfelle sto naboen i hagen utenfor leiligheten sin en mørk aften og runket mens han så på meg gjennom vinduet, og han la absolutt ikke skjul på hva slags håndarbeid han holdt på med, hele stasen var ute i det fri. Jeg tok en telefon til politiet mens han holdt på, og de sendte en patrulje. Politiet kom ikke fram tidsnok til å ta ham på fersken, men de signaliserte til meg gjennom vinduet for at jeg skulle bekrefte at de hadde kommet til rett leilighet. Med det samme de fikk bekreftelsen, gikk de fram og lyste med svære lommelykter igjennom alle vinduene i leiligheten, før de ringte på. Ut kom samboeren til mannen iført bare morgenkåpen, hun hadde nok sovet søtt mens mannen koste seg i hagen. Mannen kom ut etterhvert, og forsvant sammen med politiet.

Dagen etter brukte jeg en formue på innkjøp av persienner til alle vinduene i leiligheten min. Jeg har forøvrig flyttet til et mye triveligere nabolag siden den gang ;)

Skrevet

Så deilig da! Hadde blitt råtent av det jeg, hvis jeg var deg. :-)

Skrevet

Hmmm... anstendig akademiker, som ligger med sin mann, har anstendige naboer, ingen onanerende avvikere i nærmiljøet og ingen våte drømmer? Høres nitrist ut spør du meg. Hvis en nabo ble så tent av å se på meg at han bare var nødt til å ta seg en runk, ville det tent meg som ild i tørt gress. Deilig å bli begjært da!

Skrevet

Sånne spennende ting skjer aldri meg..... =(

Skrevet

uff, det samme skjedde min søster for noen år tilbake, bare da sto mannen på utsiden på lyse dagen med buksene på knæra:S la ikke særlig skjul på det da!

Skrevet

Litt merkelig at det kun er menn som oppfører seg på den måten, aldri damer.

Skrevet

Ikke meg heller :-( Og jeg hadde elsket det... Kanskje bytte bolig med HI? ;-)

Skrevet

Er onani ekkelt? Gjør du det ikke selv da? Og mannen din?

Skrevet

Så lenge han ikke spruter deg i ansiktet (mot din vilje, altså) er det vel ingen grunn til å klage.

Skrevet

Jeg svarte på hovedinnlegget og dens problemstillingen der, og ja jeg synes det er ekkelt at naboen glaner inn til nabokjerringa mens han runker åpenlyst. Asosial adferd, kaller jeg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...