Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Er så lei, er gravid og skal jobbe natten. Kunne tenkt meg og sove litt lenger enn til halv 11, men nei da. Den susinga går hele formiddagen. Lyst å smelle opp ruta og be han skaffe seg en annen hobby. Å klipper han ikke gresset, nei da står bikkjene hans ute å uler resten av dagen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Ja, sånne folk er irriterende, spesielt når de bruker kantklipper til hele plenen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Vet hv du mener. Hva med å spørre pent om han kan utsette det litt siden du skal jobbe nattevakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå