Gå til innhold

Naboen klipper gresset heeeele tia.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei, er gravid og skal jobbe natten. Kunne tenkt meg og sove litt lenger enn til halv 11, men nei da. Den susinga går hele formiddagen. Lyst å smelle opp ruta og be han skaffe seg en annen hobby.

 

Å klipper han ikke gresset, nei da står bikkjene hans ute å uler resten av dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånne folk er irriterende, spesielt når de bruker kantklipper til hele plenen.

Skrevet

Vet hv du mener. Hva med å spørre pent om han kan utsette det litt siden du skal jobbe nattevakt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...