Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 sa helsesøstra at snuppen min gjerne skulle få begynne å smake på ting, siden jeg bare gir morsmelk, men hva skal jeg gi? moste gulrøtter? Er det nødvendig når ungen bare er 3 mnd?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Min helsesøster sa at det ikke var anbefalt å gi annet enn melk før 5 mndrs alder.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Overhode ikke nødvendig. Jeg ventet med smaksprøver til mine var over 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Nei, jeg ble litt paff, for jeg har jo hørt at de uansett får smak gjennom morsmelk. Snuppen er jo rund og god, så det er jo ikke nødvendig med annet enda. Måtte bare høre om andre tenkte det samme som meg. Takk for svar damer:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Den helsesøstra er nok ikke oppdatert på informasjon. Sykt egentlig, tror du kan klage på henne til fylkeslegen fordi helsedirektoratet ønsker at HS er oppdatert skikkelig. Står også at fullamming til 6mnd gir helsegevinst i alle spedbarnbøker. Her kan du lese hva helsedirektoratet sier: http://www.helsedirektoratet.no/publikasjoner/faktahefter/mat_for_spedbarn__brosjyre__15566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå