jordbærsjokolade Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Har veranda uten tak og det er helt greit. Men jeg vil ha mulighet til å sette vogner ute på natten og trenger et tak/skur/telt eller liknende som jeg kan sette vognene i, i tilfelle regn. Ikke store greiene altså og har ikke mulighet til å bygge et skikkelig tak. Tenkte på en paviljong men den minste jeg finner er på 3*3 og det blir 10 cm for langt på den ene siden.. har ikke lyst til å bruke masse penger på det heller. Noen som kan hjelpe meg?
GuttemammaX3 Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Vi har en stor markise over terrassen, som bare sveives ut ved behov, det er i hvert fall veldig praktisk:) Slipper å ha taket der permanent, kan ha sol på hele terrassen når vi vil det, og "tak" over når vi vil det...
Mammaen til Isak Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Type seilduk eller noe, som man kan spenne over, men da må du ha vegger å feste det i... De har en paviljong på ica maxi til 799, den er litt rund og ikke firkanta, mulig det kunne vært noe? Ellers har jeg ingen gode ideer, annet enn å bygge et overbygg og det trenger jo ikke være så dyrt det.
Mammaen til Isak Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Og selvfølgelig markise, den kan du feste på veggen og sveive ut!! )
jordbærsjokolade Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2010 Takk for svar:) jeg føler liksom at en markise blir litt for lite solid, i tilfelle vind..mulig jeg tar feil eller?
Mammaen til Isak Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Nå aner ikke jeg åssen det ser ut hos deg, men om du feks har den på veggen, sveiver den ut mot et rekkverk, så får man kjøpt sånne feste stenger som man monterer på markisa, med fester på rekkverket som de settes fast i. Dette sikrer markisa for vindkast. Det kjøpes hos markiseforhandlere. Du får jo kjøpt en del markiser, i allefall 2,5-3 meter rimelig på feks europris,smart club ol.
lille sprelle Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Vi har en glassveranda med muligheter for å skyve/åpne osv. Det er helt supert! Det fulgte med huset, så jeg kan ikke hjelpe deg ifht det, men anbefales virkelig (eneste er at gubben brummer litt når han må vaske vinduene i taket.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå