Gå til innhold

Klar for fødsel nå!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff a meg, jeg begynner å føle meg diger og uhåndterlig nå, er igjen 9 dager til terminen min og jeg føler meg skikkelig klar for å få ut det lille i magen min, kanskje litt for utålmodig kanskje?!

Men det er ikke bare jeg, bestemor ringte meg før i dag for å høre om det hadde blitt noe forandringer siden jeg så henne her om dagen, for hun hadde på følelsen at det kom til å skje noe snart, og jeg håper hun har rett sånn som hun har når hun har gjettet på kjønn på ungene, hihi : )

Hun hadde drømt her om natta at innen i dag er babyen ute, noe jeg tviler på selv, men jeg vil heller være litt pessimist : P

Noen flere som har følt seg klar og følt at ting ALDRI skjedde??

Blir sååå glad når jeg får bevegd meg normalt, for er så diger og ingenting passer lenger :(

Hehe :)

*venter spent på fødsel*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, siste tiden er skikkelig tung. Husker at med første så gikk jeg og trodde jeg skulle føde hvert øyeblikk fra dagen jeg var i uke 37:D

Skjønner veldig godt at du vil bli ferdig og kanskje tviler på at det kommer til å skje noe av seg selv, men det gjør det altså:) Det lureste er å prøve å fylle dagene med noe som ikke har med baby å gjøre i det hele tatt. har bare noen dager igjen selv og sliter litt med å få tiden til å gå, men nuh skal jeg ut på cafe og snakke med venninner om alt annet enn baby og fødsel:D

Skrevet

Jeg hadde fødebagen min i hovedsak ferdigpakket fra uke 33 til 41...

Da jeg skulle pakke de aller siste tingene rett før vi dro til sykehuset, måtte jeg legge meg ned på gulvet under riene og vri meg i smerte og skrike (var litt sent ute, hehe)

Skrevet

Hehe : )

Har en del andre ting å gjøre også ja, driv å skal selge et hus som jeg og søstrene mine har arvet.

Syns tiden gikk fort med nr 2, men det var min første vanlige fødsel også med førstemann var det keisersnitt..

Men er nok litt utålmodig fordi jeg har så mye smerter i bekkenet at det er vondt å gå.. men men : )

Skrevet

Hehe, ja jordmor sa til meg at jeg kom til å føde innen en uke! Var da i uke 36 og snuppa kom i uke 41 + 2. Så mye unødvendig venting på meg.:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...